OKSİJEN GİBİYİM....O HAYAT YARATIR....BEN İSE HAYRANLIK




deNeeee ! yanıLLL ! qöRR ! qeRçeqii qeçmi$i yoqK sayaRaqkK !




Şüpheciliğmin sebebi insanlar yada insan olup insanlık dışı rol kapanlar!!!





3 yannıŞımı 1 doqRumLa çeqDi qiDDi





kir qöstérméyén rénkLériniz sizin oLsun ! ’karanLıqın’ tam icindé ßir ßa$ımayım ...





Nokta Konmu$ ßitmi$ én qüzéL Hikayém...





qörméméyé caL$tkLarm tamda qördkLérm asLnda...





HéR sözümz dudakLarda qüLü$ oLdu..
Dönmék ihtimaLi yok artık o qüLü$Lér dü$ oLdu...!!







ßi qün qéri dönmék istér ßırakın dönsün né kayßéttini qörsün






UmutLara Kanma UmutLar ßiqün İmkansızLa$ır Hayatı Toz Pémßé Ya$ıorum Sanma Hér Rénk ßiqün SiyahLa$ır..!







ÖLüm qéLdiqi zaman yanıma qéLmé. ßén azraiLLé hésaß kitaß yaßarım...







Rüzqar aLır qötürür ßéni sonsus karanLıqa.Canım yanar chıqLıkLarLa.Ama hich acı yok! Üzméz ßéni aqLamak. ALı$mı$ ßédénim sonuchta!






1 ya$imda bibéron icin aqLardim,
5 ya$imda $ékér icin aqLardim,
$imdiysé A$kim icin aqLiyorum !:[







YaLnızLık qüLümsér ék$i ék$i suratıma bén yaLnızkén vé aqLarkén démékki yaLnız déqiLmi$im kéndimi yaLnız sanırkén






ağLamakLı doLaşmıorum sokakLarda.. neim ekSik ki Sndn








ßLki hÇ duRmadan uyuSAm 2 qün ßLki çözüLür bu düüm..








artk eski haLim kaLmadı hiç (.)






qözLerimde yanan o ı$ık çoktan söndü (!)
eski co$kusu yok yüreğimin..
ßedenim, bu kendinden nefret eden ruhu ta$ımak istemiyor (.)
Ve ßir itiraf ; AsLa qöründüüm kadar qüçlü olamadm








HeR GeCiNiN En YoRgUnU BeN
AşK NaKLiYaTcıSıYıM
OmZuMdA SeN DiYe BiR YüK
BeNdeN BaŞkaSı TaŞıMaZ
BıRaKsAm OmZuM RaHaTLaR BeLki AmA
KaLbiM AğRıR O ZaMaN








Küçük bir çocuğun şekerde bulduğu mutluluk gibi.








...:::ღ Kötüler sevilmezz .. Ve bende sevilmedim ღ:::...
...:::ღ Adamına göre olamadığım için midir ? ღ:::...
...:::ღ Yalakalığı benimseyenler sevilsinღ :::...
...:::ღ Ben buyum kimseye ihtiyacım da Y-o-K !ღ :::...








Şırıngayla ruhumu
Uyuşturduğum wakit;
Siyahlara bürünmüş gözlere
Ölüm şiirleri yazdım
Ben ne kadar mahkumsam karanlığa
Benim dünyama girdiğin wakit
Acıların yol gösterdiği
Ruhun zindan edildiği
Bir kabustasın...








Şizofrên bir aşk yaşatıyorm gêcêLêrdê...
nikotin kokan êLLêrimLê,
çêktiğim hêr nêfêstê,
zêhirLiyorm bêni kirLi êmêLLêrimLê...







hiç mi şansımız yok tekrar denemeye ?
hiç mi sevmedin beni?
tüm sözler nerde ?
o bakışlar ?
ellerin ?
sen ?
. ?





Çalıntı hayatıma Çalıntı bir ruh...Yok olup giden ışığıma
bir yanlızlık istiyorum...Çünkü sonunda yine karanlık da
yanlız kalmakdan korkuyorum...


Anahtar Kelimeler:Emo Nickleri,Yeni Nickler,Emo

0 yorum

Yorum Gönder