Kapak Msn Nickleri

Gönderen Anonim | 09:23 | | 0 yorum »

Şimdide Kapak Msn Nickleri İle Devam Ediyoruz..

Bizi sollayan bir dahaki köşeyi dönemez..

Fani Dunyanin Baki Padisahi Dégiliz Biz parcaLAnmis Gonul HirkaLarini Yamar Dikeriz Biz DostLarLA agLAr DostLarLa GuLEriz.

Farklı olduğumun farKındayım.. aRkamDan konuŞurken bir bakmışSın karŞındayım!

Sén $!mD! G!T B!dahA GéRy GéLmé BéN!mDé SaBRıM VaR $£k!L Déğ!$t!r!yoo tükén!ncé !!!!!

0na buna de!l ßen $adec£ dalgaMa ßakarım, g£rçekler acıDır! GerçeĞ!m acıtırım!..

Hayatım vé FarkLıLığıM diğéRLéRi qißi séNiNdé caNıNı sıKaßiLir..fazLa göZé ßatanLarDaNım farKınDayImm.. !

Çocukluğum süper marionun manitasını kurtarmakla, gençliğim senin peşinde koşmakla GEÇTİ..

ßu fiLm bnim fiLmim.. ßuRda eSas kıZzZ ßnm..! seNary0da biLe yhoKkn seTTeKi ßu “KAŞAR” de Kim…?

KückTüm..haayL kRamasdım..büüdüm..$imdi haayL kuRabiLiorum..yani sni ya$ıorum..!daaa doqRsu ya$amaya caLı$ıorum..!

Ya biR yoL aÇın… ya biR yoL buLun… ya da yoLdan çekiLin…

çhokta tınNN triBüne WıNN WıNN...!
- aRTiSt mi??.
DeiLim ama ''muhte$em oLMAK'' kanımda war...^^:]

..^RésT Çéktim Bu SahTé HaYat*a .. Ya$amaYacaqım Dérqen ..Sén Çıktın kaR$ıma

[b][c=1]aşк вiя кalвiи iςiиδε ağlıλσя aşк[/c][/b] [c=6][b]••.•´¯`•.•• єภ ๒üyüк คşкı๓ รєภรเภ••.•´¯`•.•• [/b][/c]

нєяgüη уüzℓєя¢є нαуαℓ кυяαяѕıη нιçßιяι gєяçєк σℓмαz… ßιя güη ßιя gєяçєк уαşαяѕıη нιç ßιяι нαуαℓє ѕığмαz

Onun qüseL oLması iÇin makYaJ deqiL modifiye Lasım..!=)

DünKü çOcuk DeiLim ARtıq.. ßiRaZz YORqun ßiRasda kıRqınıM..qiden yOLunu .. KaLan yeRini ßiLsin ARtq..!!!

HaYaTıMDa vErdİgİm DeGeRı HaKeTMeYeN HeRKeS AkSıNı IsPaT EdEnE KaDaR SeReFSızDıR ...

Buldun Mu Bari Bi qazma ? ...Senden daha qazmasını BuLaMassın qusura Baqmaa ...!!!!!

ßéni ßu OyunLarLa YıkamazSın, Ya ßiraz Daha ÇaLı$ yada Acı ÇéKméyé aLı$.!

' Hay Hay..né isteRseN say say..ßenDe seniN asKın Lay Lay.haDy oqLm yaLLaH saNa by by.

aLem geRgiN, biz rahat olsaK ne fayDa'!

Her köŞe başınDa sevgiLisi, her attığı adımDa hayRan kitLesi var oNun!! deLikanLı adamLa işi oLmaz, yaşam tarzıNa uymaz!

> Beni sevmeK yürek ister.. Su içmeye benzemez, asit içmek gibiDir, yakaR adamı, iLikLerine işLer!

> Ben kabuSLarLa büyüDüm, hayaL etmek ne haddime ?

> arka sokakLarın çocuğuyuz, bize yakışmaz itLere yem oLmak.. ya aDam gibi ya aDam gibi gideRiz!

> aşkTan ne anLar sosyete Kızı.. Hiç sevmiş mi her gün öLmeyi göze aLa aLa...!

> itLe köpekLe uğraşacak vaktim oLsaydı veterineR oLur, seni tedavi ederdim ;)

> güLmek bir tek oNa yakışıyoR..!

> aDam oL öyLe Yaz!

> Yazmak tarzım değil! çizerim (H)

> Biz akıL vermez, gösteririz.. Konuşmaktansa susar, ses bekLeriz.. Değer verdikmi karşıLığını isteriz..

Anahtar Kelimeler:Kapak Msn Nickleri,Kapak Nickler,Kapak Sözler

0 yorum

Yorum Gönder