Şimdide Popüler Msn Nickleri İle Devam Ediyoruz..

вiя Sєωqi diLєdiм qözγaşı вuLduм. вiя dσSт diLєdiм Sıятıмdaη ωuяuLduм. dєяdiмє dєямaη diLєdiм dєяdiмiη тiяγaкiSi σLduм.

mUtLuLuK uZaKtI uYkUlAr TuZaKtI bAnA sEn YaSaKsIn AnLaDıMm!

SéN Kéndi ŞéRéFini 3 Kurusa SaTaCak KAdar BaSitSéN BéN ”O” ŞéRéfini SAtin aLaCak Kadar BüYüğüm..
ßeny ßeqeniorsan maşaLLah de,istiorsan inşaLLah de!!

.[sEvDiĞİm]. Seni Sevdiğim İÇİn PişMAN etME bENi.

İçİm OkAdAr SeNiNLe DoLuKi GöZLeRiMdE SeNi GöRüRLeR DiYe KiMsEyE BaKaMaZ OLduM!!

|●_●|Bu KeZ aNlAdım,HüZüNlerden BoZma mUtlulular Ya$AYIyOrUm...!

Hayatı bonboş sananlardan, gülmeyi aglamak diye tanıyanlardan, yaşamayı tesadüf gibi yaşayanlardan, sevdiklerini unutup gidenlerden sakın olma...!!!

HaYaT;YoKlUğU WaR EdEcEk KaDaR ErDeMlİ.YaLnIzLıK;DüNyAyA HaYkIrAcAk KaDaR YoKsUn.SeN;BeNi YoKlUğUnLa SıNaYaCaK kAdAr AcImAsIzSıN...! (asi_yaqmur)

hєяSєγı σqяєηdıqıη кadaя вıLıяSıη вuηuda вıL Sєωdığıη кadaя SєωıLıяSıη!

iNsAn OlAnI bUlAmADıM hEpSi AyNı..

ßeN sOkAk LaMbAsI dEğiLim CaNım HeR 10 mEtReDe BiR baNA rAstLaYaMaZsInn!...

SaLLa BeNi BaĞlAmAZ kEnDi DüŞeN AğLAmAzZ...

(U)кαиα∂ıм кıяıℓ∂ı u¢αмıyσяuм yαиıиα ωє яüyαℓαяıиα(U)

Ayık oL panik yapma rahat oL ßaq daLgana 3 günLük dünya ne sana kaLır ne ßana ..!!!

aşk tutkuyla bağlanmaktır sevdiğine. birebir hissetmektir karşındakini.o olmadan onunla olabilmektir bir bakıma aşk ...

'''HayAT ßenİ nEdeN yOrUYoSUn?'''

> bEn SaNa SeWMeYi ÖğReTeMeM AmA sEnDe BaNa UnUtMaYı ÖğReTeMeZsİnN..

> Tesadüfen Doğduk Mecburen Yaşıyoruz.

> yanlızlık benm eski sevgilim yanlızlık benm en vefalı yarim ben onu kimler için terk ettim ama o beni hala bırakmıyoo...
> αѕαмỉуσяυм єиğєℓℓєяỉ , ğöζüм καяα , ğöиℓüм ∂єℓỉ , вυ αѕκỉи ѕєи¢є вє∂єℓỉ уαѕαмακтαи vαζğєçмєκ мỉ..!

> Ben seni unutmak için sevmedim...

> Her gidiş aynı yöndeydi sana ulaşmak üzere,anladım ki gözlerim rehindi KAHVERENGİ GÖZLERİNE... Birinizin daha yokluğuna dayanamam.Uzakta kalın ama gitmeyin...
Yıkar bu ayrılıklar beni acıtır...

> Öyle birini sevki öldüğün zaman sen değil o girsin mezara......

> GéRiDé KaLan YüzYıLLaR... inSanLıq öLDü;KaTiLi ménFaaT...

> «..ßi†εN ßiЯ ø¥υиυи ø¥υиJẫq ßεßεqi¥iмм..»

> ßeN ßüyüK RüzgarLarıN aDamıyıM, ßeniM SevdaLarımDa ßüyüK oLuR öFkeLerimDe.. ßeN SeverseM DestaN, KızarsaM KatLiaM oLur..

> ѕαηαℓ αℓєм ιşтє ∂αℓqαѕιz ∂єηιzє нєякєѕ кαρтαη!...

> AşK sEvEn İçİn IzDıRap,SeViLeN iÇiN gUrUrDuR..!

> Eğer birgün terkedip gitcek olursan giderken sakın arkanı dönüp bakma çünkü ben senden önce gitmiş olacağım

> * DüŞmAn SöZcüĞünÜn KaRşLıĞıNı ArKaDşLıK SıFaTı TaŞıYaNlArDaN ÖğReNdİm... *

> Her zaman doğru değiLdir eLßet seçimLerim gün geLir $erefsizLeride severim...

> İçimi öyle nefret sardı ki; o nefret gözlerindeki su damlası...

> [Herkez Aynıyken ßen FarkLıydım !.. $imdi Herkez Fark Pe$inde , ßen Aynıyım ... ßu da ßenim Farkım ]

> BanA HaVA AtICaM DiE KeNDiNi kaSMA DaMArInDaKi KaNIn BiLe Bana HasTa

> Kiz DiYé oNém VéRénin.. GuZéL DiYé Kaşar SéVénin! PaRa DiYé Dost SaTanin! KraL oLsa TahTini MAfYa oLsa MéKaNini .......

> ℓιƒє.. нαѕ вєтяαує∂ мє ση¢є αgαιη (HAYAT... BİRKEZ DAHA BANA İHANET ETTİ)

> HayAt bir film gibi yaşanır ve biter filmin sonunda mululuk yada keder hadi sen seç...!!

> gökYüzndeki yıldızlar gibisin onlar kadar parlak ve çekicisin tek fark var onlar binlerce sen birtanesinn.

> Seny sefdiğim kadar yaşasaydın ölümsüzlüğün adını a$k koyardım.

> akLım aLmıyor senden geriSini.. Bir sen varSın birDe sevdan..

> єу αşк!! нαzıяıм ѕση нαмℓєηι уαρ..

> ya kaBuLLeniR ßuRda kaLırsIn yaDa aRqanI döneR yoL aLırsıN..

> наγаτ іςіпє dϋѕтϋqϋм віг ѕанпє..

> тαятιѕмαуι вιℓмєуєηℓєя кανgα є∂єяℓєя

> ζєнỉя καттỉ ₣єℓєκ тαтℓỉ αѕỉмα , κα∂єя ѕαя∂ỉ вєиỉ çỉℓє çαяκỉиα..!

> savuRsada batıRamayacaK gemiLerimi fıRtınan !!

> öLüM, öLüM DediğiN NediR Ki GülüM ßeN SeniN iÇiN YaşamaYı GöZe aLmışıM..!

> iÇiNe DerT oLacaK SaNa SoN ßakışıM..!

> Bana dünya yuvarlaktır dedin, dediğin doğruysa neden geri dönmedin?

> Uўκuм Fįяαяį Gεcεм Fįяαяį ßεή Fįяαяį ßu گααŧŧε

> Varlığın 5 Para Eder mi Ki Yokluğun Beni Acıtsın...

> Sen, sen ol! Asla biz olma

Anahtar Kelimeler:Popüler msn nickleri,popüler nickler,popüler sözler

0 yorum

Yorum Gönder