Şimdide Karizma Msn Nicklerimiz..Buyrun

> Biz istediğimiz zaman istediğimiz yere gideriz ama ortam boş kalıcak o başka..!

> BeNİ SeNi SeVDiĞiM İçİn KeNdİmDeN NeFrET EttİRDiN..SeVdİğİM İçiN ŞiMDİ KeNdİmE GüLüYoRuM BiRiCiK AşKıM SeNdeN ÇoK ÖzüR DiLiYoRuM!!

> Sevgini göstereceksin söylemek yetmez sevgi gözlerinde olacak gözlerin yetmez seveceksin benim gibi ama kalbin yetmez..!

> Ben senden vee kendimden vaz geçtim senin için ölümü sectim...

> Kır kalbimi gönlün olsun al gönlüm senin olsun şimdi başka kollardayım bu da sana kapak olsun!!!

> Herkesin hava attığı yerde benim rüzgarım eser..!

ßéN AdI YaLaNa KaRıŞıP AsLıNDa DoĞrU oLaNLaRDaNıM!!

Numunem yoq sende kaLsın asLım..!!!

Kirlenmiş hayatlarınızla benden uzak durun!!

ALAYINA İSYAN İNADINA SEVDAM

KaÇaR oOoLMu$ iNsSaNLaR SéWiLMéKTéN , DuWaR öRMü$LeR KaLPLéRiNé YasSaKLaMı$LaR BéNi…

aqLama..! hém ßak aqLıoRmuyum ßéN hiç ? aqLarsan kıZarıR qözLérin (: ßozuLur qüzéLliqinx)

SayıLı Arkada$Larım Var.! Ama ßana YétérLér!! Dü$manım Até$sé DostLarım Até$tén BétérL€R...!

Sahip Olacaklarımla Değil, Sahip Olduklarımla İlgileniyorum. Bu yüsDén hiÇ kimSéyi aramıoRum x)

TEK TESELLİM KADEHLER BAŞKA BİRŞEY İSTEMEZ SARHOŞ ETSİN YETERKİ RAKI BİRA FARK ETMEZ

SANA OLAN SEWGİM İSTANBUL KADAR BÜYÜK ANKARA KADAR ANLAMLI ANTALYA KADAR EGZOTİK BURSA KADAR ÇEKİCİ

kırılır kalbim yıkılır dunyam snn yerine bir aşk bulamam bırakma bni snsiz yaşayamam

$aaT G£c£nİn 3 ü AdıN DİlİmD£ HaYaLiN GöZüMd£ ߣn $£nİ ÇoK ÖzL£dİm HaDi G£l $aßaH İLk GüNaYdIN $£N D£ ....

BİRİNİ SEVDİM VEREM OLDU BİRİNİ SEVDİM KANSER OLDU BİRİNİ SEVDİM KAMYON ÇARPTI KAFAMI BOZMA SENİDE SEVERİM..

αşкıη кαℓвιη∂єуѕє,мυтℓυℓυğυη єℓιη∂єуѕє,ιѕтє∂ιğιη şu ιкι кєℓιмєуѕє,ѕєηι ѕєωισяυм!!!

KRAL OLMAYANLARA TAC TAKTIM İŞTE EN BÜYÜK HATAYI BEN BURDA YAPTIM!!!

sevmek için sevilmek sana aşık olmak için aptal olmak gerekir.

uZaTma eLLérini uZak oLsun istemeZ - benDen aLdıkLarını veRmeyé güCün yeTméZ

Bulutlar ağlıyorsa ben susarım,ben ağlarkende onlar sussun

sna canımdan can werdim daha nE yapacaktım! bizi yaratan dururken sna mı tapacaktımm!!!

her sözümüz dudakLarda qüLü$ oLdu.. dönme ihtimaLi yoq artıq, o qüLü$Lér dü$ oLduu!!

bna unut diorsn.. peqi söLér misin.. sén hatırLanmaya déğér misinSoru...!

Kimbilir hangi aksam günesle beraber bende sönecegim kimbilir hangi ellerden son suyumu içecegim belki göremeden ölecegim fakat yinede seni EBEDiYEN SEVECEGiM

AşK dEdİğĞİn ŞaRkI bİtİNcEYe KaDaRmIş SeVgİlİ dEdİğİin DaHa GüZeLiNnİ buLunCa SaTaNmıŞşŞ!

Bu YüReKqlE kİmSe bAşA çIkAmAz BaNa YaPtIqKLArIN bEnİ yIkAmAzZz!

Anahtar Kelimeler:Karizma Msn Nickleri,Karizma Nickler,Msn Nickleri

0 yorum

Yorum Gönder