Aşk Msn Nickleri

Gönderen Anonim | 09:04 | | 0 yorum »

Şimdide Aşk Msn Nickleri İle Devam Ediyoruz..

Her sözümüz dudaklarda gülüş oldu dönmek ihtimali yok artık o gülüşler düş oldu ..!

Kalbime 3 yer açıyorum biriseninin için biri hayatımız için biri de sonsuza dek sürecek aşkımız içinnnn.

Aşkım kalbindeyse, mutluluğum elindeyse, istediğin iki kelimeyse, seni seviyorum

вιя güℓ σℓмαк ιѕтєя∂ιм ∂αℓıм∂αη кσρтυğυм αη уαℓηız ѕєηιη ιçιη кσραуıм ∂ιує νє уαℓηız ѕєηιη ανυçℓαяıη∂α ѕσℓαуıм ∂ιує вιятαηєм..!!

zordur dağda kardelen olmak,zordur toprağı çıkartıp güne kavuşmak,zordur sevdayı yıllara yaymak ama asıl zor olan senin gibi yüreği güzel olanı bulmak..

dσStLaяıмa LaF єttİямєммм....tutкuLaяıм ωaя, ωazqєÇємєммм!!!
qidiγσSaη єğєя,ςσк özLєSєм ßiLє döη dємємммм
aqıя qєLiγσSa ßuηLaя, Fiяaя SєяßєSt ...... Sєωєη Sєωєя....Sєωмєγєη γσL aLıя qidєя!!

güℓüѕüηü αяιуσяυм,ßαкιѕιηα ßιтιуσяυм cüηкü ѕєηι ѕєνιуσяυм gєcє güη∂üz αкℓιм∂α » SΣП « αятιк ѕєηѕιz уαραмαм ßєη..

ßéη нéρ ѕαğ тαяαƒıмα ∂öηüк уαтαяıм кαℓßιм∂éкι »»$éη«« ézιℓмé ∂ιéé... нéя$éу'м'

Bak İbret Al Yere Düşen Yaprağa,oda eskiden yukardan bakardı toprağa.

Yiηé Gözüмdé bi DaмŁa 'Yaş'sıη .. Yéηi 'Yaş'ıη KuтŁu øŁsun 'αşкıм' ...

Hayatımdan gidenler...Bir daha geri gelmeyi hayal bile etmeyin...Hayatıma yeni girenler..Gitmeyi düşünürseniz..Hiç beklemeyin!!! (
«« ..νє ѕєη ιçιм∂є вιяαz σℓмαѕαη σℓмυуσя; уσкℓυğυη ∂σℓмυуσя.. »»

ѕєωмєк нєя şєу ∂ιιℓмιş.. ѕєω∂ιğιηιη ∂ιιℓ, ѕєηι ѕєωєηιη уαηıη∂α σℓмαк ℓαzıммιş!.. ~~ayşenur~~

kırıyorsa sözlerim susarm bi dha konuşmam.Rahatsız ediyorsa varlığım ölürüm karşına çıkmam.Rahatsız eden sevgim ise;ÜZGÜNÜM ONA ENGEL OLAMAM..

bir gün gelirde ölürsem bitanem ne olur bni UNUTMA...resmime baqq ama ağlama...eğer başkasını sewersen onu KIRMA..ağlama daima MUTLU OL.ama ne olur BİtAaNeM Bnİ UNuTMa (harbi_girl)

Her adım atışını, her nefes alışını, her adımı anışını saydım.. söyLeyemezdim sevdiğim, ben de böyle sevdim...

BİRİNİ SEVDİM VEREM OLDU BİRİNİ SEVDİM KANSER OLDU BİRİNİ SEVDİM KAMYON ÇARPTI KAFAMI BOZMA SENİDE SEVERİM (harbi_girl)

SusaRak ağLama sanatıNı beN senDen öğRendim!

sevmek için sevilmek sana aşık olmak için aptal olmak gerekir (harbi_girl)

Birlikte çarpan kalbimizin sesi bile hala kulakLarımda.. Unutamadım sevdiğim, sen de beni unutma..

GözlerimiN gözLerine değiDiği her aN akLımda.. Olur da biRgün başkasına bakarsan, gözLerimi hatırLa..

herRŞeYi aNLaTaN gÖzLeR vaRKen sÖzLeR koLaYCıLıK oLuR YeTMeZdE zAtEn (6oRK€M)

ЪéИ øИц ĶάŁЪįмĐéИ ŚįŁĐįм Đéмį$ŚįИ, PéЯį$άИ ђάŁįИé qůŁĐůм Đéмį$ŚįИ, Ъά$Ķά ЪįЯ ŚéщqįŁį ЪцŁĐцм Đéмį$ŚįИ, ЧάĶı$мάż ŚéщqįŁįм ЧάĶı$мάż ŚάИά

LoveOfGuard
AşkıN BeKçiSi

sana göre ben bir baş ağrısıydım sen bunu bilemedin ama oysa sen benim tek ilacımdın

"love is pulling together when things get rougb"
"aşk işler zorlaştığında birlikte kürek çekmektir"

(((BiR GüN sEvGiiM SoRdU AşK NeDiR DiYe bİrAz zMn iStEdİm dÜşÜnEyİm dİyE ErTeSi gÜnÜ OnU GöRdÜm bİRiYlE KuLaĞıNa fISıLdAdImMm AşKk ıStIRaPtIr dİŞyEe)))

ne gaRip şey şu AŞK dedikLeri!!

Sana derdimi anLatmak istedim, sen kendini dinLedin.. HakLıydın, çok anLamLıydın..

Anahtar Kelimeler:Aşk Msn nickleri,aşk nickleri,aşk

0 yorum

Yorum Gönder