Şimdide Unutma Msn Nickleri İle Devam Ediyoruz..Buyrun

Verilen aradan sonra biraz hızlanarak devam edelim.. İşte unutma nickleri, unutma msn nickleri, huzunlu nickler, huzunlu msn nickleri.. Sizler için, sizler tarafından yollanan en yeni msn nickleri;

Ne kadar sacmadir unutmak lafi!

Nedense kimse yürekten söyleyemez...
"Ben onu unuttum" demek bile hatirlamaktir "unuttugunu" cogu kez...

Ask ne kadar aciysa, unutmak da o kadar yalan.. kim unutmak icin sever ki?
Bazen; unutmaktan daha acidir hatirlamak, acidir anilari kafanda canlandirmak
Damarlarinda bir zehir gibi olur..
Atmak istersin icinden, birde bakarsin ki gözlerinden akar...

a$kinLa yaNar durur, seNin iciN tuTu$ur, Bu kaLp seNsiz yaPamaZ, seNi NasiL uNuTur ?

Ben seni mi Sevmişim Sana mı Yanmışım Sana mı inanmışım Sana mı aldanmış kanmışım Ben Ne Kadar Aptalmışım...!

Yok, Bu Kez Bakmayacağım, Rahat Ol Sarılmayacağım Da Ama Ne Olur Cevabını Söyle Ve Git.. Senin Kadar Dayanıklı Olamayacağım Için Git..
Vazgeçeceksinki Vazgeçilmez Olasın

> Çok eskiden adı varmış, Başka bir tadı varmış, Adam gibiymiş Sevmeler !

> O siyah beyaz aşkların, Adı şimdi Eski Toprak!

> Bu sahte gülüsün ne anlami var ???

> Üşüyorum tek başıma neden yoksun yanımda? Bir başıma şu odada, Efkarımla başbaşa ...

> Boşuna ağlayıp bakma yollara, Gelmez zalim gelmeyecek unuttu seni!!!

> Çok istersin onu birgün birgün yanında, Kalmaz kalmayacak unuttu seni !

> Yüzünden düşsede, birgün gelip yüzüne, Gülmez gülmeyecek unuttu seni !

Anahtar Kelimeler:Unutma Nickleri,Unutma Msn Nickleri,Ayrılık Msn Nickleri

0 yorum

Yorum Gönder