Şimdide Hüzünlü Msn Nickleri İle Devam Ediyoruzz...

Unutmaya beş kala gözlerini ve sana dair ne varsa bitmeye yakın işte bugün ben her şeyimi sende bıraktım sırf aşkımı aldım elinden onu da kaybettim. HÜKÜMSÜZDÜR!

Sana gitme diyemedim; Gözlerim gözlerinde kaldı. Susuz büyürmü hiç çiçek; Su sende çiçek bende kaldı :(

An gelir insan gülerken ağlarmış. Gözyaşları sel olup kalbine akarmış. Kahkaha bir maske derler bilrimisin? İnsan sevdiğinden ayrılınca bu maskeyi takarmış.

GÜNEŞİN RENGİNE BENZEMEZ GECENİN RENGİ, ÜŞÜTÜR AYAZ KORKUTUR KARANLIK,BU GECE GARİP BİR HÜZÜN VAR İÇİMDE, YA BEN FAZLAYIM BU ŞEHİRDE YA DA BİRİLERİ EKSİK...

Sen Beni Unutmadan ben seni unutursam gül yüzün gibi beyaz değil akan gözyaşlarım gibi renksiz kefenim olsun..

her sabah doğn güneş br sabh doğmz oldu elleri ellermdn kayp gden yıldz oldu grünce ışık saçn o gzler yaşla doldu ağlama duymz artk br vrmş bir yok olmş....

sen benim hayatımda Başrol iken ben senin hayatında bir FİGÜRAN bile olamadım ya ona yanarım.

buğulu camlardaki sözler gibisin nefesim olmadan sen bir HİÇSİN

ChekiLmiyorR, ChekiLmiyorR hAyaT seninle ChekiLmiyorR..!Bu s0zleri duyman Laz!m arkandan yAs TuTuLmuYoRr..!

GuruRr asHk! ziyan eder, sozumu tutacag!m seni unutacag!m... ;(

akLıNa geLiriM akLıN giDeR xDxD

hicbiR cümLe çözeMioR beNi ne yazSaM bo$..!!

BiRini seVersin. AmA Öyle Coq seVerSin Ki SEnin SevdiğiN seNi sevMez.O Gider BaskA BiriNi seVer AmA Onun SEvDiğiDe onu SevMeZ !!!

uçurumun başındayım ölüme bir adım kala düştü aklıma senin o güsel yüzün kapladı yüreğimi derinden o hainhüzün anlamadım adı aşkmıydı yaşdığımn ama her seferinde sen yoktun bn hep sende kaldm sewiyorum diyemedim en çokta bu koydu SEVDİĞİM

a$k'a ßaßa Dedik , ßizi Yetim ßIraktI.!

Eskileri çöpe atsam yeniler gelir mi?Duyguları yaşatmasam unutulup gider mi?Aşkla acıyı birleştirsem nefret werir mi?Kaybetsem kendimi bir gün unutulup gider mi??

HaHaHa =)) İ$Dé HayaDım böLe b0$ biR KahKaha

Farklıyım ßén formulüm yok, ßéni yaşayarak tanıyabilirsin, Zorlama sıkma usandırma, Uzak durursan ilgimi çékérsin !

!!!..UnUTmAK kOLayDır uTulDuĞuNu UnUtMa YeTer..!!! \|/sevde\|/

GöZlErİn Bu GeCe çOk uZaKtAn gEçEn BiR GeMi

sustum v€ gidiyorum...sad€c€ gidiyorum... s€ni s€v€ s€v€ acı ç€k€ ç€k€ gidiorum... :(

''Olması gerekenler zaten yanımda! Olması gerekipte yanımda olmayanlar kimin umrunda !!!

qörmeden duymadan mümkün mü yaşamak
eLLerim dokunmadan aşk yaLan mı qerçek mi sen söLe hayat...

kaN ve aTeş Küfrediyor Tüm Masallara Yas TutuYor MeLeKLeR KaranlığıMıza Ve Nasırlaşmış YüreğinLe Sen Aciz Dünya...!

Geçti istemem geLmeni,YokLuğunda buLdum seni;Bırak vehmimde göLgeni,
GeLme, artık neye yarar?

UmutLarım YıkıLdı...Senden Sonra Yaşamayı HaRam GöRdüm Kendime...ßu Dünyadan KuRtuLmak İstediysemde... Kaç Defa Sensiz Gidemedim ÖLüme..!

hαчαтιмαn qїεnLεя..ßїя dαнα qεяї qεLмεчї нαчαŁ εтмεчїn...нαчαтιмα чεnї qїяεnLεя...qїтмεчї dusunυяsεηїz...нїc ßεкLεмεчїη... тαnιмαкsα αмαcιnιz..duяuρ dїnLεчїn...

gözLerim 10 senedir akan durmaz hıçkıran şeLaLe eLimde aynı hararetLe yanan rapten meşaLe...

GüNeŞe aDıNı yAzAn BiRİ OLsAydI bİlKi o sENi BenDden DaHa ÇoK SeWeRDİ

Anahtar Kelimeler:Hüzünlü Msn Nickleri,Hüzünlü Nickler,Aglatan Nickler,Hüzünlü Sözler

0 yorum

Yorum Gönder