GözLeRimi KapaTSam YüZünü GöRüR müYüm? GüNdüZLeri UzaTSam GeCeLer ßiR KöRDüqümM...


Manyetiqmisin çeqiyosunda…

UnuDmam , UnuDDurmam affeDmemM

Sattım a$kı Shende kaLsın taLißim Çok Shen yaLansIn. .

Bhana Bir Evet'de Dünyanın Bütün Jelibonları Shenin Olsun

Hér ZamaN ßénim Gibi Mütéwazi oLun.. ßén MüKémméLLiimi Buna BorçLuyum..

Resmini Baş Ucuma Koydum.. Bakıp Bakıp Tükürdüm

KiRpİ GiBİyİz HeM SEwİLmEK İStİOrUz HeMdE SEvEnE BAtIYoRuZ

adAmnA qörE muameLe yaparm kmnE iyiİ kmnE kötÜü oynarM karakTerm haKkndA yorm yapmYa kaLqmaYn kmsEye qeRçeq benİ tanDmadm
-¬ ¦
¦¦-=TTT=¬
¦L¦¦¦¦¦¦¦
L=¦=¦=¦=-
Ben ne erkekler gördüm....Gül gül öLdüm

Geçmi$imi çöpe Attmı..Karı$tırın özenTiLEr

Nikahına beni de çağır Asuman istersen yaparım sana pansuman bu adam kim diye soran olursa dersin sıvacı Osmannnn

yaLnızLıktan sessiz harfLeR seçeRsin…

^^ hérsé? b0mb0q ... wé yiné kimsé y0q..!!

×?×?×????a?h??qu? ???×?×?×

aAaAAaa BU HAYATMI mrb bende ... ?

bİşe yapmak İsdiyoRsan avazInın çıktığı kadaR SuS..!!

?? ??q??? ?z????????? üzü??????? ?ı??ı??ızı ??? ?z? ?l??? ??????? ı?l??..¢??lıı...

ßisde böLe qüseLim ya kaßuLLeniR ßuRda kaLırsIn yaDa aRqanI döneR yoL aLırsıN

ne ßekaR ne iLişqiDee ßu aRaLaR saDece gaRiq ßiR çeLişkiDe xP

| *-*-* ??????? ??? *-*-*- ||

Bhenım ne OLDuGuMu SorGuLAMa SeNİn ANNICanı SanMıoRuM..

$iMdi öLe uzâKKy qêLdîqîm yôLLR yâNL$ bî ôyKûDêîm ßnî YêNîDêN yâzZ!..

ÖLmek için sebebim Yoq AmA yasamaq İçİNdE SINIRDAYIm..

$arıLıp ßasH uCumdaqi fot0ğrafLarIna ağLaR oLdum ßaksaNa . . .?

''Hep İçiNe ataN hç bişei kafasıNa taKmıyo Gibi görüNen MutLuLuk roLü oyNayaN kız artK roLüNü İyi oynayaMıyoR''
Né İsTanßuL 1 Déniz Né Sén 1 qémi ßu kaFayLa qidéRsén cOk s*kérLéR séNi

seviyorum ?seni anlasana! bunu göstermem için elini mi tutmam lazım!

dünde-->shen
bugnde-->shen
yarında-->shen
umutta-->shen
hayaL de-->shen
yakmda-->shen
acımda-->shen
yasmda-->shen
huzurda-->shen
günmde-->shen
gecmde-->shen
içmde-->shen
dışmda-->shen
öLmde-->shen
yaşamda-->shen
| *-*-* ×?×?× ?ı??ızı ??l?q?? ×?×?× *-*-*- ||
..KaZa qibiyimkimin başına qeLceim beLLi oLmas..

şimdi sende yoqsun hiç farqetms bn yine aynı bn..acınn şeqLi farqLı hiç farqetms bn yine kaybeden!!

séVmiOrum kéNdimi! séVmém öLé hérKésin séVdiqi $éyLéri

SéSSizLik İstiyorum .. SadeCe SeninLe oLmak (x)

GiT GidéßiLdiiin Kdr.. Né YaPpsaM Déi$méSSin ßnm Gißy SéwérSn aMa Snn Kdr SéwiLméSsinn

ßénim OLan ßénimdir. ßa$kasında Gördüsén Vasqéchmi$imdir. Géri Dönü$ü ßénsisLiktir..! x)

Séndén Adam OLmas Ama Sénsis Dé OLmas.

aLayına qiDmein qenDinise qeLin !

Arada ßi kéméri sıkta dü$mésn o sahté ki$iLiin(=

kaLdır ayaqını dünyamdan yüreqimi ciqnedin cnm yanıyor!!..

KöPeQLeR icin üzüLmeye değmes…

ßis éski sévqiLiYis...hé? an ßa?ısaßiLi?is...«3

evetLerim yaLan…!

Git DemioRum saDece geLme…!

ALLah’ma YaLvaRıoRum ßeny Yanına aL die…!

ßuNdaN ßöle sénin giBiléré KarNım Tok ! HayaT SéNiN Romeo ama aRtık Juliét’in YOk.."


Hade anLatsana beni kac haRf sewdin???

..SöyLénmémi$ sözLéRim vaR

Hoşsunus ama boşsunus…!

ßen uyanmadan gidersenis ßeny memnun edersinss…!


1 cümLeLiq yanımdaydın zaTen…!

heRşeye hyR dé ama paRa'ya aSLa

yüRüoRum sanqi Senin yaNınDa…

Kalem bıktı seni yazmaktan kağıt sustu..

hesapmı vericem bundan sonra

Bu kadar koLaymı Bitecekti Büyükk AsKımızzz çok üzüldüm.. Ağlamaktan Gözyaşlarım Kurudu...

SiLmeye caLıstıkca Dha cokk akLımdasınn!...

Snmio icimie Bu Zmnsız AyrıLıq...

Senin icin öLür[d]üm....

!!..Simdi cek git yoluna..!!
!!..Yalan asklara..!!
!!..Yooook artik ''eyvallahım'' yürekten vuranlara..!!

haDy ben qüçüqqen bilinçsizce mıknatıs yuttum herqezde demir mi yuttu qelen yapışıoo qiden yapışıoo

????ılılılılılılı qüçüq ??o ılılılılılılı????

"Sigara içmek öldürür.."
HADİ YA?? BEN NEDEN İÇİYORUM SANIYORDUN

!!Ey salak gençlik.!! Bu kutsal vatan msn'den-eMail'den atılan mesajlarla kurtulmaz. Öküzlüğün lüzumu yok

GöZüMdE TüTsEdE BaZı TaWıRLaRıN ÜzGüNüM HaYaTıM Çoq YaNLıŞ yApTıN…YaPaCaq BiR ŞeY yOq BeN ÇoqTaN YoL aLdıM.!

?….?qeLen ne qeT!Rd! k! q!den ne qöTüRsün?? ßen haYaTımdan memnunum ßen! sewmeYen öLsün..?….?

DerDime DerMAn SüPerMan xD

kızma Canm SéFqüLüm..NapiiMmm 5 Tané anCa késio..Çünkü az qéLiyoSun !!xD

éh SnDé hakSız sayıLmazSın !! SonucTa aç ßi aYısın Yémék vérmédén OynamazSın !!

YanLısa qeReq yoqH saTen benDe af yoqH keyfin bLir oLum ßiSe Taw oLan Coq xP

Ne UnutabiLdim, Ne aLı$abiLdm.. ßöyLe geçior günLerim.. ßen o, gönLü geni$Lerden deiLm.!!

Senin içinde ßen ßitmi$ oLsaydim, ßenim içimde sen ya$iyor oLmazdin.. ‘

oRaLaRda ßenden yoqh dü$ünSen anLaRsıN - ßuraLarda Senden çoqh ßi qöRseN $a$aRsıN ! . .

aLışdmmı snsizLié? unuddmmu s0r ? **hr LaFn s0nu yiné snN haß3rn ! x((

DünüM yOq yaRınIm sırR ?

AqlaMa PalyOço MaqYajıN AqAr!!!

' [ ¢?T?L???? ] <3>> aNı ya$a xD

ßuLa$tın Hér Yérİmé İchimdéqié Sén O Kadar KoskoJaman qié

KmSé anLamaz biLi0rm Canımı yaqSada HyD qüLü0rum

N£ iLktiN n£d£ Son oLduN! Hayatta YaSadiGim Kacak ßi Oyundun! SeWGiyLe Doodun NefretLe Yok oLdun ÜzGüNüM Ezİq İnSaN ShEnDe YaLaN OLduN xD

şımarık mıyım ? eedh ! ukaLa mıyım ? eedh ! dengesiz miyim ? eedh ! uyuz muyum ? eedh gıcıqmıyımMm ? eedh! Kendimi çok sebiorum bhe

aLLaım yaqmur yaqDır yeryüzüné psLiq c0q !

İNaN sndéN ßaşka kmsé yok içmdééééé

Dürümsün, çöp şişsin ve ayransın; insan bedenine hapsolmuş bir hayvansın"

ne o güzelim ağlıomusun?€rk€k bugün s€f€r yarın b€z€r!s€nin d€diğin o l€yla m€cnun aşkları bu devird€ ne g€z€r!!!!!

MutLu sonLa ßitén hikayén oLamam(!)

HaLa yanaqımda qözya$ımın izLéri Artık susuyorum… SözLérim ßitti

Anahtar Kelimeler:Nefret msn nickleri,nefret nickleri,nefret sözleri

0 yorum

Yorum Gönder