Şimdide Anlamlı Msn Nickleri ile devam ediyoruz..

ßaNa HeR zAmAn Ümİt VeRiP,kEnDiNe BaĞlAdIn,bAğLaDıĞıN gİbİdE hEp YaRı YoLdA bIrAkTıNn!! :(

Hayat güzel.. Sensizlik olmasa..

SéssizLiqiMiN aRdıNda yaTaN $iZ0fRéNik MmuTluLuquMa kapıLıp qiDéRkéN aqiR ßaSaN kaRamsarLıqıMıN içiNdé ß0quLuy0rum...

"seni seviyorum" demştin herşeiy boşfermiştim 3 gün önce terketmiştin şimdi neden geri döndün !!!?

Sattım a$kı Sende kaLsın, taLißim Çok Sen yaLansIn. . İstyorsaN öLe oLsUn ßir Dudak ver Üstü Kalsın.

g1d3n s3nd1n ö73n b3n

qözya$Larım üzmedi Seni .. mutLuLuqumda qüLümSemediqin qißi

AşK UğRuNa ÖlÜnEcEk KaDaR "GERÇEKKEN"..SeN bU aŞkA lAyIk OlmAyAcAk KaDaR "YALANSIN"...

Ben yiNe bunaLımDa.. seN görDüğüm en güzeL Rüya!

güLeRdİm öNcEdEn oLsA gÜlÜp GeÇeRdİm bu aYrıLığA şİmDi GüLeMiYoRuM BiTsEdE Bu AşK SENİ SEVİYORUM!!! (y@n]ız pr€ns€s)

Seni çok seviorum seni kaybetmiş olsam bile bigün dönceğini umuorum.. (y@n]ız pr€ns€s)

ŞimdiLik susuyoRum.. Son sözümü söyLemedim, bekLiyorum..

Ben içinde boğuLuyorsam, denizin nereye aktığının ne önemi var ?

Beni yakalamak mı istiyorsuN? k0$ 0 zaMan!
Bn NeyLeym Faydası Yoq Birşeyn, ParamParça Bi HaLdeim Tutmaz oLdu eLLerim..!! (FisNeLy_BeBe_q)

Bütün Aşqın Sewqin Bumuydu,YaşananLar Oyun Kurqumuydu, Benm Aşqım Sudanda duruydu Bni AnLamadn Yarr..!! (FisNeLyy BeBe_q)

Awucumda qüL Diye SaqLadm DikenLerini,SeN Ne Yaptın Wicdanszz Yıqtın HayaLLerimi..!! (FisNeLyy BeBe_q)

Aşk bir tiyatro dediler herkese bir rol verdiler, en zoru bana nasip olanmış önce sev sonra unut dediler, bense rolümü oynayamadım seni sevdim ama unutamadım işteeee..

piCliK parayLa oLsa, biz yiNe yaparDık!

● İsтєdiκLєяiм Чαиıмdα ● İsтємєdiκLєяiм ЧoLuиdα.! ●

Aldığın iLk aşk soLuğu = MantıkLı son soLuk!

yagmuru sewdıgını soluosun,ama yagmur yagınca semsıyenı acıosun..gunesı sewdıgını soluosun,ama gunes cıkınca golgeye kacıosun..ruzgarı sewdıgını soluosun,ama ruzgar cıkınca pencerenı kapatıosun..iste bundan korkuyorum; çunku benı de sewdıgını söluosun..

ben sensızlıgın tam ortasındayım..yuregımde; hanı kımsenın bılmedıgı kadar buyuk bır yerde...çaresızlık, yalnızlık anlatılmaz ya sensızlık de öle ıste..

sanma bıleklerım jılet kesıgı..onlar askımızın bedelı...onlar zalımlerın dıs ızlerı..

duyguLarı acıga vuran gözler olmasa, kaLp hısLerın mezar tası oLurdu

Aşk o kadar iğrenç birşeydir ki nerde imkansız var onu seçer!

HaYaTımDan ÇıKarDıqLarım AsLa KaYßım DeiL aKsiné KazanCımDır..!

Ķim$eyi y0Lundan dönDüreCek qüCüm y0..k arTık(!).. *DayanıkSızım, 0Lduğun yerDe kaL.. ..H0şÇakaL..

HaDi OyuN OynaYaLım.. SeN BeNim DuYguLarımLa.. BeN SeNiN HaYaTınLa..

qeçmişim qeLeceqimin peşiNi bıraKırsa aNcak o zamAn seveBiLirim Bu saHte dünYayı... (KubusmM)

()()ÇEkİrGeLİ DiĞiLiMkİ KoLuMuMDa MaNıTaM OlSuN HeYkeLLİi dEĞİlİMkİ HaPım EsRaRıM OlSuN EsEnTePeLİ DiĞiLiMkİ HaVaM CiVaM OlSuN BEN GEÇİTLİYİM HERKEZ AKILLI OLSUN....

hayatta ole bırını sewkı sen onun ıcın olmeyı dusunurken o snın ıcın coktan olmus olsun !!

I wıLL aLwayS Love you...
senı her zaman sewıcem askımm !!!

uzaklıklar kucuk sewqılerı yoq eder buyuk sewqılerı yuceltır tıpkı ruzqarın mumu sondurup atesı yukselttıqı qıbı

sen qulerken yanındakılerde quler ama sen aqlarken aqlarsın onun ıcın oyle bır aqaca yaslankı asla yıkılmasın

UNUTMA BEYAZ GÜLÜN GÖLGESİ BİLE SİYAHTIR

Eğer hayat bir sınavsa ben kağıdımı verip çıkmak istiyorum...

BİR ZMANLAR HAYLİMDİN ŞİMDİ KABUSUM OLDUN ,BEN SENSİZ SANİYELRİME ACIRKEN SEN BAŞKALIRININ OLDUN..

qeRCeqLer aCıdıR.BaqLava TaTLıdıR.O ZaMaN BaqLava qeRCek DeiLDiR.

qÖzLer aqLmakLı sÖzLer aCımaSız hayaT anLamSızZZ..!

DünYa Ba$a DöNéBiLiR Ama Ben BiR DaHa Ba$a DöNéMéM YaPaMam BiR DAHa ÖLeMem..!!

BéqLéMéqTé FayDa YoKKi BéqLéNén HiÇ GéLmiYoRKii...

SiLgiN KaLéMinDén önCé BiTiYorSa YanLı$ Çok DéMékTiR...

ÇaRéSizSéNiZ...ÇaRé SizSiNiZ!!!...

Anahtar Kelimeler:Anlamlı msn nickleri,anlamlı nickler,nickler

0 yorum

Yorum Gönder