Şimdide Degişik Msn Nickleri İle Devam Ediyoruzz..

EsMeYe HaKkI oLmAyAn Bir BaHar MeLtEmİyDi bİzİm aŞkImızz :(((

Uyumak güzel, kâbus görmedikçe.. Düşünmek güzel, geçmiş aklıma gelmedikçe.. Kafam güzel, cüzdanım boş olmadıkça.. Hayat güzel, sen yanımda oldukça..

BeN nEyİ eRkEn YAşAdIySaM hEp oNa GeÇ kAlDıM :((

ben bensem benligimden kormuyorum sen sen ol senliginden korma..ßırak karşındaki korksun

Ne UnAtAcAk KaDaR NeFrEt EtTiN, Ne dE hAtIrLıYcAk KaDaR sEvDiNn bEnİ :( !!!

BU_|hayat_|_İNadDINA_|_baNA_|_HeRgün_|_YAPılAN_|_Ç oK_|_BayAt_|_Ve_|_KötÜ_|_Bi_|_EsPrİ

biR güLücük kâFi bana. yeter ki sen mutSuz oLma!

bİr İnSaNa GeReKtİğİnDeN çOk DeĞeR vErİrSeN yA oNu KaYbEdErSiN yDa KeNdİnİ mAvEdErSiN

biz cihanbeylinin sokaklarında gezerken, sen anneyin karnında tekme atıyordun...

Terkedip gitmek koLay..Alı$kanLık kaLır sadece geriye..Ve birtek o koYar..! ,

herşey güsel giderken bir taş gelir ummadıq yerden herkes gülüp oynarken ben yerlerde tümden :(

GözlerimiN gözLerine değiDiği her aN akLımda.. Olur da biRgün başkasına bakarsan, gözLerimi hatırLa..!!!

Aşkım onurluydu ama cesur değil.Her seyi feda edebilirdi ama seni değil.

Şu kalbimden çık şimdi çık ve unut herseyi...Anlasana kalmadı artık bende kullanabilecegin sevgi
Öldün içimde ARAMA ESKİ YERİNİ !!!

Ø oDµñ ßêNï @$@R ßiR VµR$am ƒêLêGï Şâ$âr DêLïKâNLÎ Kı§LâR MâNïTâ§ıZ yâŞâR ( aquLaqaLaqa )

Rahatsız ETME, PİŞMAN ederim!

YA GÖNLÜMÜ AL ARTIK SENİ SEVMESİN,YA DA AKLIMI AL ARTIK SENİ DÜŞÜNMESİN!!!YA FERYADIMI DUY GÖZLERİMDEN HAYALİN SİLİNMESİN,YA DA CANIMI AL ACI ÇEKMESİN!!!...

beNi - kasMa,boğMa,yoRma - sıkIntı yaRatma çoK soRu soRma haYaTi öNem aRzeden biRşeY yoKsa raHaTsız eTMe ! . . susKuNkeN çoqh qüseLsiN buNu bozMa !

>> aşK biZi sevmiyoR.. biz biRbirimizi sevsek de yetmiyoR!

biRqüN ağLaRım - biR qüNahkaRım.biR daHa aRaMa boşuNa beN fiRaRdaıM.

<<>

NØk†ayı kØyduğum æN N£ S£nd£n ßir £S£r N£d£ ߣnd£n ßir iz kæLæjæk . . ..

adamına qöRe muameLe yapaRm ..qmine iyi qmine qö†ü oynaRm ..qaRaq†eRm haqqnda yoRm yapmayn ..qmseye qeRcq beni †anı†madm !

resmini, Adını kağıda yazamıyorum,gün olur yerlere atılır diye.Ellerim tutmuyor çizemiyorum görenler tutulur diye......

bugün yarın ve daima için sevgi dolsun elini aç melekleer gül koysun gülü kokla çin sevgi dolsun bu dünya ve ahiret sana ve sevdiklerine cennet olsun

Hani ufak ßir ßebekken, Sadece acıkınca aqLarmı$ım.. ßa$ka zamanLarda qüLermi$im..!! Artık sadece acıkınca aqLamıyorum anne...!

[ ♥affetmek veya siLmek..iyiLeRin ıntıkamıdıR]

YaLnCıLaRıN MaHkUmU oLaLı WeFaYı cEfA GiBi çEkİyoRuZ.HaYaLlErİnDeN DeGıL kEnDiNdEn WaZGeCenLeR aCıYoRussss!

Gençliğine güvenip erken derken belki elveda bile diyemezsin giderken.

Anahtar Kelimeler:
Degişik msn nickleri,msn nickleri,degişik nickler

0 yorum

Yorum Gönder