Şimdide Ayrılık Msn Nickleri İle Devam Ediyoruzz..

> Hiç biR şeyin kaLmasın bende anıLarını istemiyorum!!

> Bu son gidişin oLsun sözünü tut ne oLursun!!!

> Bundan böyle sesimi unut, yüzümü unut, ismimi unuT!

> Söz ver bana geri dönmeyeceksin bir kez olsun şu sözünü tut!

> Seni gördüğümde, Son kez öptüğümde, Seni gömdüm içime…

> Her ayrılıkta yine kahrolsamda, Ne başlangıçlar ne sonlar biter...

> Unutursun gönlüm, Unutursun elbet, Alışırsın yalnız kalmalara, Alışırsın gönlüm!

> unuT demek koLay oLandı, unutmaK zoR... Çok ZOR!

> ayRıLmak koLay, unutmaK zoRmuş meğer, haLa yanımdaSın sanki, hiç gitmiyorSun, git artık, yakamı bırak!

> Bu acıYı yaŞattın baNa, sen yaşaMa sevdiğim, sen yaşama!

> ayrıLdığımız güN terK etti beNi mutLLuLuk..

> Güneş doğmuş, güneş batmış.. Artık bana uzak bu kelimeler, sen yanımda yokken günlerin ne anlamı var ?

> Ayrılığımızın sabahında seni düşünüyorum, acaba affeder misin, günahkar sevgilini?

> Özlüyorum! Elin elime değdiğinde, ellerimin titreyişini özlüyorum..!

> Bu msn nickleri msnnicklerim.net sitesine aittir.

> Benim gözümde bir hiçsin artık, Nefretim aşkımı aştı bu gece.

> Şerefsizlik değil, nedir bu söyle? Küfrüm edebimi aştı bu gece.

> Bugünkü sözlerin söz müydü artık? Son sözün sabrımı aştı bu gece.

> Kolayca bitsin bu diyemedin de, Salladın savurdun basiretsizce.

> Yürümeyen neydi, ilişkimiz mi? 'Günüm sensiz bomboş' deyişimiz mi?

> Ayakların donmuş, üşümüştün de, Gece yatamamış üzülmüştüm de, Bir ay oruç tutup yememiştim de, O çizmen boyunu aştı bu gece...

Anahtar Kelimeler:Ayrılık Msn nickleri,ayrılık nickler,ayrılık sözleri

0 yorum

Yorum Gönder