Ahmet Kaya Şarkı Listesi ;


Acılara Tutunmak
Ada Sahilleri
Adı Bahtiyar
Adı Yılmaz
Ağladıkça
Ağlama Bebeğim
Ağlama Bebek
Ah
Ah Ulan Rıza
Al Öfkemi
Alnında Dağ Ateşi
Amenna
An Gelir
Arka Mahalle
Ay Karanlık
Aynı Daldaydık
Ayrılığın Hediyesi
Ayrılık Hediyesi
Baba Bugün / Sana Gelmek İstiyorum
Bahtiyar
Başım Belada
Başkaldırıyorum
Ben Anadoluyum
Ben Beni
Benden Selam Söyleyin
Beni Bul Anne
Beni Tarihle Yargıla
Beni Vur
Bir Anka Kuşu
Bir De Sen Gitme
Bir Veda Havası
Biraz Da Sen Ağla
Birazdan Kudurur Deniz
Biz Üç Kişiydik
Bizim Hikayemiz
Böyle Bir Sevmek
Cinayet Saati
Dardayım
Dardayım Yalanım Yok
Demedim Mi Haydar
Diyarbakır Hasreti
Diyarbakır Türküsü
Doğum Günü
Dokunma Yanarsın
Doruklara Sevdalandım
Dost
Fasso Necdat
Gaş Gabah
Gayri Gider Oldum
Gel Haydi Gel
Gençlik
Giderim
Gururla Bakıyorum Dünyaya
Hadi Bize Gidelim
Hadi Sen Git İşine de
Hani Benim Gençliğim
Hep Sonradan
Herkes Kendi İşine
Hiçbir Şeyimsin
Hoşçakalın Gözüm
Içerden Çıkacak Birazdan Adam
İçimde Ölen Biri Var
Kaçakçı Kurban
Kadınlar
Kafama Sıkar Giderim
Kalan Kalır
Kan Kurşundan Silinince
Kara Yazı
Kardelenler Açınca
Karwan (Kervan)
Katlime Ferman
Kendine İyi Bak
Kimdi Bunlar
Korkarım
Kum Gibi
Mavinin Türküsü
Metrisin Önünde
Nerden Bileceksiniz
Nereden Bileceksiniz
Neyleyim
Odam Kireçtir Benim
Ölüm Dörtlüğü
Oy Benim Canım
Öyle Bir Yerdeyim Ki
Özgür Çağrı
Şafak Türküsü
Sahin Gibi
Sen Benim Hiç Bir Şeyimsin
Sevemezsin
Şiire Gazele
Söyle
Suskun
Uğurlar Ola
Uşür Ölüm Bile
Yakamoz
Yakarım Geceleri
Yalancı Ayrılık
Yemen Türküsü

0 yorum

Yorum Gönder