Zülfü Livaneli - Bana Bir Şarkı Söyle



Bana bir şarkı söyle

İçinde hüzün olsun

Bana bir şarkı söyle

İçinde yüzün olsun



Başına kuşlar konsun

Sonunda gurbet olsun

Yare doymamak olsun



İçinde toprak olsun

Sararmış yaprak olsun

Dillerde bayrak olsun

Bana bir şarkı söyle



Zemheride güller açsın

Ağustos’ta karlar yağsın

Yarınlara umut kalsın

Bana bir şarkı söyle



Bana bir şarkı söyle

İçinde hüzün olsun

Bana bir şarkı söyle

İçinde hüzün olsun



Nemrut dağı gülün olsun

Her bir atın teli olsun

Coşkun bahar seli olsun

Bana bir şarkı söyle



Bana bir şarkı söyle

İçinde hüzün olsun

Bana bir şarkı söyle

İçinde yüzün olsun



Başına kuşlar konsun

Sonunda gurbet olsun

Yare doymamak olsun



İçinde toprak olsun

Sararmış yaprak olsun

Dillerde bayrak olsun

Bana bir şarkı söyle



Etiket :

Zülfü Livaneli - Bana Bir Şarkı Söyle Mp3 Dinle

Zülfü Livaneli - Bana Bir Şarkı Söyle Müzik Dinle

Zülfü Livaneli - Bana Bir Şarkı Söyle Şarkı Sözü

0 yorum

Yorum Gönder