Yurtseven Kardeşler - Ölmek Vardir Dönmek Yoktur



Damarimda kanim can damarimsin

Canimsin sen canim kalp atisimsin

Kopartsalar benden ölüm nedirki

Dayanamam ben birakmam seni

Dayanamam ben birakmam seni



Mutlulugu cok gördüler cekemiyorlar

Sucumuz nedir allahim istemiyorlar

Mutlulugu cok gördüler cekemiyorlar

Korkuyorum canim benim beni sana vermiyorlar ooff



Seni bana vermezlerse

Asla vermem seni ellere

Askimizin gücü budur

Ölmek vardir dönmek yoktur



Gözlerimden akip aglama yarim

Ne olursa olsun can veririm

Alamazlar benden isyan ederim

Dayanamam ben birakmam seni

Dayanamam ben birakmam seni



Mutlulugu cok gördüler cekemiyorlar

Sucumuz nedir allahim istemiyorlar

Mutlulugu cok gördüler cekemiyorlar

Korkuyorum canim benim beni sana vermiyorlar ooff



Seni bana vermezlerse

Asla vermem seni ellere

Askimizin gücü budur

Ölmek vardir dönmek yoktur



Etiket :

Yurtseven Kardeşler - Ölmek Vardir Dönmek Yoktur Mp3 Dinle

Yurtseven Kardeşler - Ölmek Vardir Dönmek Yoktur Şarkı Sözü

0 yorum

Yorum Gönder