Yasar Dinle

Gönderen Anonim | 05:06 | | 0 yorum »



Yaşar Şarkı Listesi ;


Acıtmıyor Sevdan
Ah Sen
Akdenizli
Aldanırım
Başımda Sevdan
Bela Sevdan
Beni Arayabilir misin?
Beni Koyup Gitme
Beni Unutma
Benim Bütün Rüyalarım Seninle
Beş Dakika Bekle Git
Bir Dost Bulamadım
Bir Günah Gibi
Bir Tanem
Boş Sokak
Bu Yaz Yine Bize Ayrılık Var
Cezayir Menekşesi
Cumartesi
Divane
Ebruli
Esirinim
Gel Benimle
Gözler Aynı Sen
Günahsız
Hasret Ayazları
Hatıralar Hayal Oldu
Hatırla
Hayırdır İnşallah
Her Yerde Kar Var
Hoşçakal Gözbebeğim
İltifat Et
İşte Öyle Bir Şey
Kadınım
Kıymet Bilmez Misin
Kör Bıçak
Koy Beni Gözlerine
Kumralım
Kuşlar
Masal
Mazim Değil
Nazlı Kız
Onbir Ay
Onun Vedası
Şarkılar Güzelse Hala
Sarkıların Var
Sebepsiz Fırtına
Selamın Aleyküm
Selvi
Seni Ezbere Aldım
Sessiz Gemi
Sevda Sinemalarda
Sevda Yükleri
Şiir Gibi Bir Şey
Vakit Yok Gemi Kalkıyor
Yalancı Bahar
Yaprağın Kaderi
Yaz Bitti

Tag ; Yaşar Şarkıları , Yaşar Şarkı Dinle , Yaşar Dinle , Yaşar Albümleri , Arşiv , Son Albüm , Tüm Albümleri , İndir , Şarkı Sözleri , Full Albüm , Mp3 , Klipleri

0 yorum

Yorum Gönder