<||?||keNdi ciNaYeTiMde beN biR KaTiLiM||?||>


Söylemeden Git ! 
Söyleyemediklerin de Burada Kalsın 
Ben Yaşarım Onları

Halim yalın,son sireni benim için çalın. 
||[5iah ßeaz ßiRr Hayat Ya$ı0rmM Moruqq..!! ßendn r3nkLi ifaDeLr ßkLeme

Renkli yeni nickler


SıkıLdım $éhiRden..
aynı RépLikLéRdénN..
$u "a$k" dedkLeri neRde

ßén yiné sévéRim séviLirim sén ßiLméséndé oLurR Adı vaЯ кénDi yoкLrdan ßıкdım

||AsLa KayBettikLeRim OLmaDı wazqeçtikLerim oLdu..!!! ||

GeLeceğiM ßeKLe DeDi...
ßeN ßeKLeMeDiM o Da GeLmeDi...
öLüm Gißi ßir ŞeYDi aMa KiMSe öLmedi...!

Kaybettin Beni !

Ama ÜzüLme ..

Sana çok Kız Var Kaldırım Köşelerinde !


körDen deqiL nankÖrden Yüzsüzden deqiL 2 yüzLüden Tipi ßozuktan deqiL Sütü ßozukTn kOork !!
süper msn nickleri
Pişmanım..HerkEzi inSan SanıpTa saçmaLadım ..!

KaLßimde ßi çoK kişin adı var kiminiN aLtı kiminin de -ü-S-t-ü- çizili..

sOlduRup yeŞil bahaRımı 
Gittim Senden..!


zeKa yaŞın bana abLa deRken benimLe Laf daLaşına qiRmek ne haDdine...(!)

seBeb[SİZ]fırTına...(!)

AκLı BéL aLтı ÇaLışaή AbazaLar... Sévdiqiήi aLdaтıp мariféт Saήaή ApтaLLar... Béήdéή Uzaκ oLsnLr !!

ĸırıLâп béήмiiм hêp ؟? Şįмdį Sırâ sêпdê gįβį,ĸâLβήê çêLįĸ γêLêĸ мį †âĸ†ıп âcıмâz sâпĸį

βiLorum βήi sєviOsή βiLorm βήa †apıOsn şήu βiL βή sєήdή ήfrє† єdiOrm.

frLafma qıSm fırLadıım aή hızLaήıRm ήє O güsLm βi †rafıήamı βa††ım ?

βıRak hay† yaLήLarLa doLudr ,koimDє g†ήє sus†urL.

frK є†ms βu kaLp sήda giDr,ama sή iLk öήCє sєvmyi öRή.

βu sözLrm grçK†ir acıDr,gєrçєiM çOk caή yaKrm.

βıRak haya†ı akıŞıήa,βaK yoluήa †aK yaήıήa yaKışaήı koLuήa.

qaLβim kü† kü† a†ıO,βήa βa†aή Sήi çOkmu hopLa†ıO



bei kaLßibDe aRa



khm isDerqi öLmei beimLe öLmee vaRmısN



ShN BU SnoRyhaDa ouunChaq bebeqsHn beim iÇhn. .



Senshz qeCn qaRa qeCeLeRn aCsıNı iÇime hpseDrm. . !!

0 yorum

Yorum Gönder