Senin Dünyanda, yoktu rolüm hiç
Ben Figürandım Galiba
Hep Filmin En guzel Yerinde
Reklam Girdi Daima
Hayat Denen Sey varya iste
O hep Sifreli Kanalda
Decoder Bende ama Maalesef
Senin Elinde Kumanda
Guzellik Denen O Soba Soner
Eger Bir Gun Sen Odun Atmazsan
Ben Sana Sen ise Hep kendine
Bakardin Aynalardan
Sen Gittikten Sonra
Gozlerim Kapandi Dumandan
Guldugume Bakma Rol Yapiyorum
Toplum icinde Yalandan
Sen Son Kalan Kibrit Kadar Degerliydin Icimde
Kiyamadim Hic yakmaya seni
Oysa Ates benim Elimde
Ben Kendimle Savastayim
Kalbim Dolu Cephane
Filistin Gibi Bu kalbim
Yenik Malup ve Bir Care

Mutlu Bir Ailem olsun isterdim
Hep Beklerdim Umutla
Şu Yazdigim Sozler varya
Bana Cocuklugumdan Hatira
Hic uyku Tutmazdi
Ziplardim yataktan korkuyla
Cok Ozenirdik biz ailece
Ust Kattaki Komsuya
Herkes Seni Soruyor bana
Ben diyorum o artik oldu
Devleti Soyup Kacanlar bile
Yurda Geri Dondu
Sen Donmedin hic ben bekledim
ve butun bunlar sondu
Cem Karaca Dinleme artik
O tamirci oLdu
Kalbim uzak uLkelerde Kalmis
Bir Garip Multeci
Ellerim Ilkokulda oğrendi
Hirsla kavga etmeyi
Öğretmenler öğretmişti
Ezberleterek Sevmeyi
Ben o yuzden Ogrendim
Lisede Cift dikisli Gecmeyi

0 yorum

Yorum Gönder