Nalan Hani

Gönderen Anonim | 02:55 | | 0 yorum »



Gözlerinden anladım gideceksin
O güzel günleri bir anda sileceksin
Beni hiç mi sevmedin hiç mi değer vermedin
Sus söyleme söyleme

Sen yoksan ne doğan gün ne batan gün
Nede dünya umrumda değil
Sen yoksan ne doğan gün ne batan gün
Nede dünya umrumda değil

Hani hani çok sevmiştin sen beni hani
Hani büyük sevdan bittimi
Yüreğim sana yandı yanmaz olaydı
Ağla ağla yan şimdi

Yalnızlık değil inan acı gelen
Sensizlik ağır yokluğun deli eden
Beni hiç mi sevmedin hiç mi değer vermedin
Sus söyleme söyleme

Sen yoksan ne doğan gün ne batan gün
Neden dünya umrumda değil
Sen yoksan ne doğan gün ne batan gün
Neden dünya umrumda değil

Hani hani çok sevmiştin sen beni hani
Hani büyük sevdan bittimi
Yüreğim sana yandı yanmaz olaydı
Ağla ağla yan şimdi

0 yorum

Yorum Gönder