Murat Başaran - Sana Ölürüm



Seni sevdim canım

İnat etme alırım

Of ben alırım

Seni çok çok sever

Nasılda kıskanırım

Of kıskanırım



Bir canım var be gülüm

Al o da senin sana veririm

İki dudağından çıkan

Tek heceye bakar

Öl de ölürüm



Ben sana sana sana ölürüm

Ölürüm ölürüm sana ölürüm

Sana değer bunu bilirim

Of ben bilirim

Çek vur titrersem namerdim

Ölürüm ölürüm sana ölürüm

Sana değer bunu bilirim

Of ben bilirim



Seni sevdim canım

İnat etme alırım

Of ben alırım

Seni çok çok sever

Nasılda kıskanırım

Of kıskanırım



Bir canım var be gülüm

Al o da senin sana veririm

İki dudağından çıkan

Tek heceye bakar

Öl de ölürüm



Ben sana sana sana ölürüm

Ölürüm ölürüm sana ölürüm

Sana değer bunu bilirim

Of ben bilirim

Çek vur titrersem namerdim

Ölürüm ölürüm sana ölürüm

Kadir kıymet ben bilirim

Of ben bilirim



Etiket :

Murat Başaran - Sana Ölürüm Mp3 Dinle

Murat Başaran - Sana Ölürüm Müzik Dinle

Murat Başaran - Sana Ölürüm Şarkı Sözü

0 yorum

Yorum Gönder