Mine Çayıroğlu - istanbulamaz



sen kendinle çok meşgulken ben aranıza nasıl girebilirim

sen sevginle gurur duyarken ben üzerime bile alınamadım



sen sanki beni değil başkasını anlatıyordun hem de bana

ben de sanki bir başkası gibi gibi boş bakıyorum sendeki bana



yüzdeyüze vurmaya hiç gerek yok

yüzde birinden zarardayım

daksandokuz derdim yok

hep bu yüzden firardayım



firarsa da zaten nereye kadar evvela evlere bi alışalım

düşünelim taşınalım sonra küser küser barışırız



oooooof

aşk yargıcı da mı oldun be abla herkesin aşkı kendi kadar

kimileri bozar göstere göstere kimileri gözlere nazar



istanbul bizi göremez

istanbul bizi duyamaz

duysa duysa da kulaktan dolma

aslını istanbulamaz



(böyle böyle yılışırız)



Etiket :

Mine Çayıroğlu - istanbulamaz Mp3 Dinle

Mine Çayıroğlu - istanbulamaz Müzik Dinle

Mine Çayıroğlu - istanbulamaz Şarkı Sözü

0 yorum

Yorum Gönder