Kirac Bulamazsın

Gönderen Anonim | 06:06 | | 0 yorum »



Ellere kanıpta gitme sevgilim
Hayat bu gün gelir harcarlar seni
Bir de saçlarına karlar yağınca
Eskimiz şal gibi atarlar seni
Düşersen sonunda yine bul beni
Vefasız kullardan vefa bekleme
Kıymetsiz bir pula satarlar seni
Bulamazsın bulamazsın benim gibi seveni
Bulamazsın bulamazsın seni mutlu edeni
Bulamazsın bulamazsın benim gibi seveni
Bulamazsın bulamazsın senin için öleni
http://www.kliplerdiyari.com/
Sevgilim dünyanın kanunu böyle
Sevip mutlu olan varmıdır söyle
Seni benim gibi kimse anlamaz
Mutlu olamazsın başka biriyle
Eğer gideceksen, mani olamam
Düşersen sonunda yine bul beni
Vefasız kullardan, vefa bekleme
Kıymetsiz bir pula satarlar seni
Bulamazsın, bulamazsın benim gibi seveni
Bulamazsın, bulamazsın seni mutlu edeni
Bulamazsın, bulamazsın benim gibi seveni
Bulamazsın, bulamazsın senin için öleni

0 yorum

Yorum Gönder