Kibariye Tepeciklimi

Gönderen Anonim | 00:47 | | 0 yorum »








Kibariye - Tepeciklimi



ahhh leyleyleyley ahhhhhhh leyleyley



bir gülüşün var bu bana yeter

bir bakışın var dünyaya bedel

ey güzeller güzeli

ey melekler meleği

söyle bana kimsin sen



kaşına gözüne vuruldum onun

boyuna posuna hastayım onun

eyy güzeller güzeli

eyy çapkınlar çapkını

söyle bana kimsin sen



tepeciklimi kuruçaylımı kasımpaşalımı menemenlimi

tepeciklimi kuruçaylımı murta kerimi bursalımı

eyy güzeller güzeli

eyy melekler meleği

söyle bana kimsin sen



bir gülüşün var bu bana yeter

bir bakışın var dünyaya bedel

ey güzeller güzeli

ey melekler meleği

söyle bana kimsin sen



kaşına gözüne vuruldum onun

boyuna posuna hastayım onun

eyy güzeller güzeli

eyy çapkınlar çapkını

söyle bana kimsin sen



tepeciklimi kuruçaylımı kasımpaşalımı menemenlimi

tepeciklimi kuruçaylımı murta kerimi bursalımı

eyy güzeller güzeli

eyy melekler meleği

söyle bana kimsin sen



Etiket :

Kibariye - Tepeciklimi Mp3 Dinle

Kibariye - Tepeciklimi Şarkı Sözü

0 yorum

Yorum Gönder