Hayko Cepkin Bonus

Gönderen Anonim | 12:57 | | 0 yorum »








Hayko Cepkin - Bonus



Tek bildiğim bir şey varken , çok bilinmez bir hal oldum

Kendimden kurtulmam lazım ,kimseyi tanımaz oldum



Baylar,bayanlar



Çürüyüp gidiyorum ben bedenim taşımaz artık

Keşke içimde güç olsa , her şeyi baştan kurardık

Yalanlarla kurdun beni kıymet nedir artık bilmem

Tüm ömrüm bak senin olsun tek şartım var beni dinle



Baylar,Bayanlar



Çürüyüp gidiyorum ben, bedenim taşımaz artık

keşke içimde güç olsa , her şeyi baştan kurardık



Şu andan itibaren sadece bizbizeyiz

Kör kaldığını hissettiğin her an için 5 dakikanı istiyorum

Gözlerin kapalı

Vücudun teslim

Hayalini kur kendinin

Nasıl biri olmak istedin

Şu an nesin

Hayal et

Şu an kuracağın herşey senin eserin

Biten, kaybedilen herşeyin içinde payımız büyük

Hepimiz sorumluluk sahibi olamayacak kadar benciliz

Hayal et

Artık hayal bitti

Zaman doldu

Gözlerini açman gerek

Uyan artık

Uyan

Uyan artık

Uyan

Uyan

Uyan artık



Etiket :

Hayko Cepkin - Bonus Mp3 Dinle

Hayko Cepkin - Bonus Müzik Dinle

Hayko Cepkin - Bonus Şarkı Sözü

0 yorum

Yorum Gönder