Hakan Altun Dinle

Gönderen Anonim | 05:37 | | 0 yorum »



Hakan Latun Şarkı Listesi ;


Ağlamak Yok Yüreğim
Ah Bu Gönül
Aklın Bende Kalmasın
Anlamadın Ki
Arızalı
Aşkım Aşkım
Aşkıma Son Şarkım
Aslı Sen Değildin
Ayrılık Olmasaydı
Bana göresin
Beş Para Etmeyenler
Bir Telefon
Bu Kalp Senin İçin Atacak
Can Feda Yoluna
Can Kuşum
Çıkmazlardayım
Çok Arayacaksın
Darısı Size
Dayanamadım
Değer Canım
Diyelim Ki
Dur Gitme
Evlilik Olsun
Fesat
Gelen olmadı
Gönül Yarası
Gül Belalıdır
Haberi Olsun
Hain Geceler
Hani Bekleyecektin
Hani Benim Olacaktın
Hani Sen Benimdin
Hediye
Her Sevda Bir Ölümmüş
Hoşçakal
İstanbul Olmaz Olsun
Kara Gözlüm
Köle Gibi
Kördüğüm
Nazara mı geldik
Nefesimsin
O Başardı
Sen Bana Yanlış Yaptın
Sen Sen Diye
Sende Ağla
Seninim
Sensiz Yaşamayı Öğrendim
Sevemedim Ayrılığı
Son Buse
Son Şans
Tedavül
Teklif Ediyorum
Tövbekar
Unuttum Seni Ben
Uslandım
Vurmayın
Yaralı Aşk
Yaralı Bir Aşkın Öyküsü
Yeminim Olsun
Yol Verin Bana Dağlar
Yürek Ağlar Gözden Önce

Tag ; Hakan Altun Tüm Şarkıları , Hakan Altun En Duygusal Şarkıları , Hakan Altun Dinle, Hakan Altun Albümleri İndir , Hakan Altun Mp3leri İndir,Hakan Altun Şarkı Sözleri , Hakan Altun En Damar Şarkıları , Full Albüm İndir Dinle , Son Albüm

0 yorum

Yorum Gönder