Ben Kimim?

Az mıyım çok muyum?

Var mıyım yok muyum?

Ben neyim?

Masal mıyım gerçek miyim?

Kaç mıyım göç müyüm?

Hiç miyim suç muyum?

Ben kimim?

İbret miyim cinnet miyim?

Hiçlikler içinde kanayan yürek

Yokluklar içinde savaşan beden

Boşluklar içinde karışan zihin

Güçlükler içinde değil miyim?

Yoksa� Yoksa�

Her ihanete akıl erdiren

Her cehalete kılıf uyduran,

Her esarete fiyat biçtiren

Sen değil de ben miyim?



Geçimsizim bugünlerde

Kimsesizim bu yerlerde

Değersizim bu ellerde

Çaresizim doğduğum yerde

Gölgesizim her gün her yerde



Ses miyim sus muyum

Sis miyim pus muyum

Ben neyim



Deha mıyım Heba mıyım



Ak mıyım pak mıyım

Al mıyım Sat mıyım

Ben kimim



Yarar mıyım ziyan mıyım



Yalanlar içinde doğruyu bulan

Cayanlar içinde sözünde duran

Satanlar içinde ayak direyen

Yananlar içinde değilmiyim



Her adalete duvar ördüren

Her cesarete kilit vurduran

Her asalete boyun eğdiren

Sen değil de ben miyim



Geçimsizim bugünlerde

Kimsesizim bu yerlerde

Değersizim bu ellerde

Çaresizim doğduğum yerde

Gölgesizim her gün her yerde

0 yorum

Yorum Gönder