Ayben Çıkmaz Sokak

Gönderen Anonim | 02:52 | | 0 yorum »

Ayben

Kefaretini ödeyen herkes selametle gider sona eren esaret yalan zaten emanet beden
Moruk benden özür bekleme elimde defterim derdi olan varsa gelsin ki ben hiç görmedim
İnandın ahla sürmez oyun inanmadınsa sende sorum hangi yüzle geldi etrafında döndü yalan donun
Bizle savaşa girme soyun kaydı aldı tolga tolun kanlı yolda kaldı boyun boomerang da kalır kolun
Yenildiğini anladığında çekil er meydanından ayben galip olduğunda ağlarlarsın en safından
Yıllardır hiç bitmediki bıktık senin yasından ve ağlamanın farkı yoktu timsahın gözyaşından
Herkesin bir derdi vardı rap, bu yer serin yaparım sandı kimi bulaştı sözler hep irin
Üsküdardadır asıl rap burda bizim bulu derin ayben beton zemin ve şu an fuatta micro emin
Çıkarın için girdiğinçıkmazlar indirdiğin bayrak sonunu getirecek çok çakal var bildiğim
Yerden göğe yükseldiğimde uluma ben zincirlerim ve kaldı elde beyaz bayrak boşuna dingilliği


Fuat

Acı olur bozuk tuzu kısmen kuru basma tuzak uzak fuata onun yolu
Kranlıksa hakkın her puhline bin atlı malum sinerjin kurşun gibi dibe battı
Ölünce isyan ederiz düzene dönünce ihya ederiz üzeni
Kaburgaların arsında süngüm sen yumruk demedan iner gürzüm
Kargalar sürüü en iyi ölüsü kdv gibi geri dönüşüm
Metaformoz parlaktan kaşara geçiş sahte manitayla hava alanına iniş
Orman ibişi karizmanın kralı ismaili yakana 3 madalya takarım
Kafste rapleri her nefeste kodeste voltan ola elleri cepte
Emin olun ona girer kolum bağırsaktan kalbine uzr yolum
Tak şarşörü çek mermiyi bas tetiğe gör serseriyi
Zafere uzaksa kursağında kalmasın abeci kostik yeksin e toslasın
Nigga sen boştasın iş bulda koşasın mezar taşını öde laf eden olmasın


Nakarat
Çıplak ayakla ayaza çıkanlar kazanır bu yarışta
MEdeni cesaretim beni eve tıkmaz sokaksa sokak (sokak) sonu çıkmaz


Ayben
Sonu çıkmaz her sokakta vardı adım adımlarımı sağlam attığımda gördüğüm o manzara
Hayatta kalan çömezlerin uyumuydu kültürün altında ezilmiş cehalet mesafesi yok sefaletin
Sayfalarım tertemiz benim dilim miğfersiz evet raplerim dengesiz benim dilimde kemiksiz
Şükür sesimde fazla tiz rap dediğin kadersiz eğer bir yanlış varsa üsküdara asılsın kellemiz
Ölüme kaç var kimbilir ben orda dostlarımda var yer altında kaynar metan bize de düşer belki pay
KAç yıl kaldı ancak aktif halde büyük fay giden gelmiyor bir tek gökyüzünde bekler ay
Ben aynı bendebende benden önce gidenlerde var aynı yerde göğe kadar şahlanır
Damarlarımda aynı kan donar kanarsın ayrı rap solar solarsa raplerim solar bir an durup tekrar boğar

0 yorum

Yorum Gönder