Ayben Aşk Olsun

Gönderen Anonim | 02:48 | | 0 yorum »

na na na na na na na na na

Geri dönmek ister aynen beni geri al der aynı pis heryeri gönlüne sorarsan uslanmaz aşık olur onu kimse anlamaz
Kafası karışır hep tam serseri ona sorarsan aşkı tertemiz kalbine sermiş gül bahçesi o da aşk böceği bu bahçede
külkedisi

(Nakarat)

Her zaman aşık ooooo
Kalp kırmaya alışık oooo
Göz boyar hep karışık hıııımmm
Tekmeyi koy barışır wauuuu

Herkes aşk arar belayı bulur gerçek aşkı bulunca tedavi olur büyü sona erince kalp yanılmış olur.Yeni ba aşk gelin
cede merasim olur sözlerde yalan gözlerde dolan aşk denilen şeyi ben istemem aman kötü bi imajı var dillerde
dolaşan adı aşk olsun ki ben aşktan anlamam.
bir tek kalp var ask cok sever ask yalan ki ben aşktan anlamam.*2

Sinemaya gidelim konu aşk olsun.Şeker al bana ama adı aşk olsun.Gezmeye gidelim ama yer aşk olsun.Hadi çay içelim
ama şeker aşk olsun.Kalpli jelibon kutu kalpli çukulata ve kalpli ayıcık ayı kalbi yumuşatır.Kalbe giden yol
mideye uğrar.Yoğurun bu keki de kalbi yumuşasın.

(Nakarat)*2

ask ask ask ask

0 yorum

Yorum Gönder