• Müebbet mi kesildi masum olduğum halde cezam..?
  • Bitmeyecek mi kaoslarda boğulduğum kabustan bozma rüyam…
  • .TakvimLer hep umutsuz yarınları gösteriyor ..Bugün düş kursam yarın hayaL kırıkLarımın parçalarını topLuyorum
  • SAHİ KAÇ YÜZÜN VAR SENİN?Hani ben ağlarken sen gülemezdin?…
  • şimdi sen orada ben burada ..sözde adaletli dünya ..!!
  • şimdi senin qittiqinemi yanayım bir daha qelmeyeceqine mi ?
  • sen benden kaçsanda kalbim yüzsüzdür.. aşkıyla peşinden qeLir..
  • bu aşkının sonunda kimsenin sözünde durmadıqını çok iyi anladım !!
  • Uçsuz bucaksız uçurumlar sarmıştı derinliğimi[hangisinden atlasam yüzün tutuyordu beni..
  • Sersemim başı dönüyor duygularımın...
  • Seni beklerken tükettiğim kaç ömürde (s)akladım günahımı ?
  • VuruLur zinCirLeré ÇareLer qeceLerLe..
  • s0rma saKın hiçßir s0ruyu Kendine..
  • yaLanLar yaLanLar Sanki ßir céZa..
  • martıLarın d0ymak ßiLmez ÇıqLıkLarı.
  • İçimde Durmak ßiLmeyen açLık : Sén ÇıqLıkLarı
  • Kısa Sürüy0r qünLer Sensiz..
  • İçimdé Né Varsa Sana aLı$an

0 yorum

Yorum Gönder