50 Cent Just A Lil Bit

Gönderen Anonim | 04:04 | | 0 yorum »



Damn baby all I need is a lil bit

Lanet olsun bebek tek istediğim birazcık

A lil bit of this, a lil bit of that

Birazcık ondan birazcık bundan

Get it crackin' in the club when you hear this shit

Bu b.ku duyduğunda klüpte çatlatmaya başla

Drop it like it's hot, get to workin' that back

Tutma yoksa elini yakar, arkanı sallamaya başla

Go shake that thang, yeah work that thang

Hadi salla o şeyi, işlet o şeyi

Let me see it go up and down

Aşağı ve yıkarı hareket ettiğini göreyim

Rotate that thang, I wanna touch that thang

Çevir o şeyi, o şeye dokunmak istiyorum

Can you make it go round and round
Döndürüp durabilir misin

I step up in the club, I'm like who you with

Klübe adım atıyorum, kimle takıldığına bakıyorum

G-Unit in the house, yeah thats my clique

G-Unit burada, evet bu benim grubum

Yeah I'm young, but a nigga from the old school

Evet ben gencim, ama eski Toprak bir zenciyim

On the dance floor, a nigga doin' old moves

Dans pistinde, eski hareketler yapan bir zenciyim

I don't give a fuck, I do what I wan' do
Umrumda değil, ne istersem onu yaparım

I hit your ass up, boy I done warned you
Kıçını tekmelerim, oğlum seni uyarmıştım

Better listen, when I talk, nigga don't trip
Ben konuşunca dinlesen iyi olur, tavır takınma

Yo' heat in the car, mine's in this bitch
Araba sıcak, benimki bunda kaltak

I ain't tryna beef, I'm tryna get my drink on

Kavga etmek istemiyorum, içkimi almak istiyorum

Got my diamonds, my fitted, and my mink on

Elmaslarımı aldım, eşyalarımı ve vizon kürkümü

I'ma kick it at the bar till its time to go
Gitme vakti gelene kadar barda takılacağım

Then I'ma get shorty here and I'ma let her know
Sonra hatunu buraya getirip ona söyleyeceğim

Nakarat:

[ All a nigga really need is a lil bit
Bir zencinin ihtiyaç duyduğu birazcık bir şey

Not a lot baby girl just a lil bit

Çok fazla değil bebeğim sadece birazcık

We can head to the crib in a lil bit

Birazcık eve doğru yol alabiliriz

I can show ya how I live in a lil bit

Sana birazcık şeyle nasıl yaşadığımı gösterebilirim

I wanna unbutton your pants just a lil bit
Pantolonunun düğmelerini çözmek istiyorum sadece birazcık

Take 'em off and pull 'em down a lil bit
Onları çıkartıp birazcık aşağı indirmek

Get to kissin' and touchin' a lil bit
Sonra birazcık öpmeye ve dokunmaya başlamak

Get to lickin' a lil bit
Birazcık yalamaya başlamak ]

This is 50, comin' out your stereos
Hoparlörlerinden 50'yi duyuyorsun

Hard to tell though, cause I switched the flow
Gerçi anlaması zor, çünkü akışı değiştirdim

Eyes a lil low, cause I twist the dro'
Gözler biraz kaymış, çünkü marihuanayı sardım

Pockets on swoll cause I move the O's
Cepler şişkin çünkü uyuşturucu taşıyorum

My neck, my wrist, my ears is froze
Boynum, belim, kulaklarım mahvoldu

Come get ya bitch, she on me dawg
Gel de kadınını al, o benim üzerimde dostum

She musta heard about the dough
Paranın kokusunu almış olmalı

Now captain come on and save a hoe
Kaptan gel de bir o....uyu kurtar

I get it crunk in the club, I'm off the chain
Klüpte kafayı buldum, zincirden çıktım

Number one on the chart, all the time mayn
Listede bir numaradayım, her zaman adamım

When the kid in the house, I turn it out
Çocuk ortama geldiğinde, olayı sürdürüyorum

Keep the dance floor packed, thats without a doubt
Dans pistini dolu tutuyorum, buna şüphe yok

And shorty shake that thang like a pro mayn
Ve hatun o şeyi bir profesyonel gibi sallıyor adamım

She back it up on me I'm like oh mayn
Onu bana yaslıyor ve ben oh adamım diyorum

I get close enough to her so I know she can hear
Ona yeterince yaklaşıyorum, böylece beni duyabileceğini biliyorum

System thumpin', party jumpin', I said loud and clear
Sistem gümbürdüyor, parti coşuyor, yüksek ve net söylüyorum

Nakarat

Baby you got me feelin' right (ya heard me)
Bebek beni iyi hissettiriyorsun (beni duydun)

My mama gone, you can spend the night (ya heard me)
Annem gitti, geceyi birlikte geçirebiliriz (beni duydun)

I ain't playin', I'ma tryna fuck tonight (ya heard me)
Oyun oynamıyorum, bu gece seks yapmak istiyorum (beni duydun)

Clothes off, face down, ass up, c'mon
Kıyafetleri çıkar, yüzü yere yatır, poponu havaya kaldır, hadi

0 yorum

Yorum Gönder