4 Yuz Kiz Kiza

Gönderen Anonim | 10:42 | | 0 yorum »



Kız Kıza Gezelim
Beraber:
Kız kıza gezelim bu gece ahaaaa aha e hadi hadi
Kız kıza gezelim bu gece ahaaaa aha tabi tabi
Kız kıza gezelim bu gece ahaaaa aha e hadi hadi
Kız kıza gezelim bu gece ahaaaa aha

Kızlar:

Of sıkıldım,çok bunaldım
Yeter eve tıkılıp kaldım
Oku oku kitap kalmadı
Biraz gezmek lazım

Erkekler:

Hadi kalk çıkıp atıştıralım
Akalım geceye can yakalım
Hadi sür savaş boyalarını
Bu gece bu şehri dağıtalım

Nakarat:

Kızlar:
Kız kız gezelim bu gece
Erkekler:
Çıtırlara bakalım laf atalım
Hadi
Kızlar:
Kız kıza gezelim bu gece
Erkekler:
Olmuşları seçelim can yakalım
Kızlar:
Tabi tabi

Kızlar:
Kız kız gezelim bu gece
Erkekler:
Çıtırlara bakalım laf atalım
Hadi
Kızlar:
Kız kıza gezelim bu gece
Erkekler:
Olmuşları seçelim can yakalım
Aha aha ahaaa aha aha aha ahaaaa aha aha aha ahaaa aha aha aha ahaaa aha

Kızlar:

Çok sıkıldım,çok bunaldım
Yeter eve tıkılıp kaldım
Çalış çalış nereye kadar
Biraz coşmak lazım

Erkekler:

Hadi kalk çıkıp atıştıralım
Akalım geceye can yakalım
Hadi sür savaş boyalarını
Bu gece bu şehri dağıtalım

0 yorum

Yorum Gönder