Yıldız Tilbe - Yürü Anca Gidersin



Şimdiki aşklar yalan olmuş ben yine aşık

Bendeki şansın talihi yok yine yazık

Bir yarim var herkesten güzel ama deli

Bir gözü bende öbürü nerde bilmemki

Beni al dediğim zaman almadı

Elveda dediğimde bırakmadı

Aşkımı kafasına göre kullandı

Ah ne kadar acı, yok ki bunun ilacı



Güzel elbiseleri giyip kuşanacağım

Senin önünden geçip sana bakmayacağim

Beni kırdığın gibi kalbini kıracağım

Beni dinlemedin ya seni duymayacağım

Yürü anca gidersin



Kalbimi verdim kendimide yetmedi sana

Yıllarımı serdim halı gibi yollarına

Gece gündüz her anında her çağırışında

Hep senin yanındaydım yalan mı hatırla

Seni bekleyemem yeter anladım

Aşkımı herzaman hafife aldın

Bende en sonunda kapımı kapattım

Ah dayanamadım

Aşktan böyle usandım



Etiket :

Yıldız Tilbe - Yürü Anca Gidersin Mp3 Dinle

Yıldız Tilbe - Yürü Anca Gidersin Şarkı Sözü

0 yorum

Yorum Gönder