Yildiz Tilbe Le Ley

Gönderen Anonim | 01:08 | | 0 yorum »








Yıldız Tilbe - Le Ley



Bazen aklım başımda olmuyor ayrılmak istiyorum

Çekip gitsem bile gittiğim yerde rahat olamıyorum

Sanki hiç kimsem yokmuş gibi ağlıyorum

Biraz konuşup dağıtsamda çok sıkılıyorum

Ya arasan ya da gelip alsan diyorum

Bir daha küsüp gitmek yok bu son söz veriyorum

Bu son söz..

Mis gibi yıkanacağım

Kokuları sıkacağım

Bir peri gibi karşında sallanacağım

(Dayanamayacaksın biliyomusun)

Le Ley Le Ley Ley

Le Ley Le Ley Ley Le Le Le Le Le Le

Dert alınmaz aşk satılmaz doğru söze ne denir

İki cihanı ayağına sersem inan az bile gelir

Hayat kısa senin tadın hep damağımda

Nazar değmez büyü işlemez aşk bizi çevirir

Aramız bozulunca ölmek istiyorum

Hiç kin tutmadın hep affettin ya vazgeçiyorum

Bu son söz..

Mis gibi yıkanacağım

Kokuları sıkacağım

Bir peri gibi karşında sallanacağım

(Dayanamayacaksın biliyomusun)

Le Ley Le Ley Ley

Le Ley Le Ley Ley Le Le Le Le Le Le



Etiket :

Yıldız Tilbe - Le Ley Mp3 Dinle

Yıldız Tilbe - Le Ley Şarkı Sözü

0 yorum

Yorum Gönder