Yıldız Tilbe - Dayan Yüreğim



Hedef olup vursan da

Özenli sözlerin oklarıyla

Süslemedim harfleri

Adını oluşturanların dışında

Dökmedim yüreğimi

Kimsenin gözlerine

Ey aşk beni yağmala

Ateş et arka arkaya aşk

Beni tara

Bitsin hiç bir şey umrumda deil

Dağlarım yaralarımı çabuk geçsin

Öğrenirken hasretinle sevişmeyi

Göz yaşlarım akabilirler özgürce

İçimde öyle güzelsin ki

Onu kirletmeyeceğim seninle



Bağlasan durmaz göndersen gitmez

Laftan anlamaz sözümü dinlemez

Başına buyruk duyguları savruk

Beni bana kırdıran

Bu gönül canıma düşman

Yanıyor bedenim acıyor içim

Yoktan anlamıyor benliğim

Bitmiyor geceler

Geçmiyor günler

Adı aşk bu eziyetin

Dayan yüreğim dayan

Dayan yarına inan

Gün gelir acılar ezberlenir

İyileşir zamanla yaran

Anlar mı hiç seni

Yanarak mum gibi, eridiğini

Sen aşıksın o

Kör hevesin kalıcı misafiri



Etiket :

Yıldız Tilbe - Dayan Yüreğim Mp3 Dinle

Yıldız Tilbe - Dayan Yüreğim Şarkı Sözü

0 yorum

Yorum Gönder