Sibel Can Emret Öleyim

Gönderen Anonim | 03:35 | | 0 yorum »



Ben zaten cildirdim, yüreyim cöllerde.
Avaren olmusum, sevdam dillerde.
Zaten cildirdim, yüreyim cöllerde.
Avaren olmusum, sevdam dillerde.

Delo dolu Sözlerin, o Güzel gözlerin.
Yakiyor yüregimi bitmek bilmez bu sevgin.
Delo dolu Sözlerin, o Güzel gözlerin.
Yakiyor yüregimi bitmek bilmez hic tükenmez,
Sana olan bu sevgim.Emrine agmadeyim...

Ben senden Vazgecmem,Yoluna Köleyim.
Sözünden hic cikmam, emret Öleyim.
Ben senden Vazgecmem,Yoluna Köleyim.
Sözünden hic cikmam, emret Öleyim.
Ben senden Vazgecmem,Yoluna Köleyim.
Sözünden hic cikmam, emret Öleyim.
Ben senden Vazgecmem,Yoluna Köleyim.
Sözünden hic cikmam, emret Öleyim.

Ben zaten cildirdim, yüreyim cöllerde.
Avaren olmusum, sevdam dillerde.
Zaten cildirdim, yüreyim cöllerde.
Avaren olmusum, sevdam dillerde.

Deli dolu Sözlerin, o Güzel gözlerin.
Yakiyor yüregimi bitmek bilmez bu sevgin.
Deli dolu Sözlerin, o Güzel gözlerin.
Yakiyor yüregimi bitmek bilmez hic tükenmez,
Sana olan bu sevgim.Emrine agmadeyim...

Ben senden Vazgecmem,Yoluna Köleyim.
Sözünden hic cikmam, emret Öleyim.
Ben senden Vazgecmem,Yoluna Köleyim.
Sözünden hic cikmam, emret Öleyim.
Ben senden Vazgecmem,Yoluna Köleyim.
Sözünden hic cikmam, emret Öleyim.
Ben senden Vazgecmem,Yoluna Köleyim.
Sözünden hic cikmam, emret Öleyim.

Ben senden Vazgecmem,........
Sözündem hic cikmam,.........
Ben senden Vazgecmem,Yoluna Köleyim.
Sözünden hic cikmam, emret Öleyim.

0 yorum

Yorum Gönder