Nazan Oncel Hokka

Gönderen Anonim | 00:55 | | 0 yorum »








Nazan Öncel - Hokka



Kuş mu uçtu gitti kafesinden

Bilsem kapatırdım kapıları geceden

Giyindim çıktım koştum peşinden

Gördüm ki herşey gitmiş yerinden



Kime anlattın dertlerini

Kimlerle geçirdin günlerini

Kimler ısıttı ellerini

Kimler kuşattı gecelerini



Köfte dudaklarını

Hokka gibi ağzını

Lokma lokma her yanını

Öpsem yeniden dönsen köşeden



Serçe parmağını

Fıstık yanaklarını

Lokma lokma her yanını

Öpsem yeniden dönsen köşeden



Gerildim bende yay gibi hemen

Kötü söz söyledim o an öfkemden

Bilsem döneceksin şu an köşeden

Zil takar oynardım günden geceden



Kime anlattın dertlerini

Kimlerle geçirdin günlerini

Kimler dokundu hassas kalbine

Kime bıraktın benim yerimi



Etiket :

Nazan Öncel - Hokka Mp3 Dinle

Nazan Öncel - Hokka Müzik Dinle

Nazan Öncel - Hokka Şarkı Sözü

0 yorum

Yorum Gönder