Nazan Oncel Atiyosun

Gönderen Anonim | 00:52 | | 0 yorum »








Nazan Öncel - Atıyorsun



Burası dingonun ahırı değil

Burası yolgeçen hanı değil

Peri masalıyla uyuttun beni

Yıldızları saya saya avuttun beni

Her gece bir hatunun derdine düştün

Kim uysa işte onu öptün

Esmer sarışın karı kızlarla

Marilyn Monroe gibi bombalarla

Her gece orada her gece burada

Daha sayayım mı anlatayım mı daha

Senin yalanlarına doyum olmaz

Benim kalbimle oyun olmaz

Arı gibi uçuyorsun kitap gibi yazıyorsun

Atıyorsun atıyorsun atıyorsun



Atıyor atıyor a.. atıyorsun

Geliyor gidiyor atıyorsun

Atıyor atıyor a.. atıyorsun

Yatıyor kalkıyor atıyorsun



Ananın babanın paralarını

Sokaklara attın çabalarını

Her gördüğün güzeli emmimi sandın

Başkası kahrını çekermi sandın

Hadi şimdi herkes köyü köyüne

Yazık ettin benim bütün emeklerime

Demir demiri keser kalbim hep seni keser

Fotoroman biter gerçeklere tapıyorum

Masaldı romandı güzeldi bu

Keşke yalan olmasaydı bitmeseydi bu

Bitirir bitirir bitirir



Atıyor atıyor a.. atıyorsun

Geliyor gidiyor atıyorsun

Atıyor atıyor a.. atıyorsun

Yatıyor kalkıyor atıyorsun



Atıyorsam böyle olursun

Bensiz öksüz kalırsın

Atıyorsam na böyle olursun

Bensiz öksüz kalırsın



Etiket :

Nazan Öncel - Atıyorsun Mp3 Dinle

Nazan Öncel - Atıyorsun Müzik Dinle

Nazan Öncel - Atıyorsun Şarkı Sözü

0 yorum

Yorum Gönder