Kayahan Ne Oldu Can

Gönderen Anonim | 00:40 | | 0 yorum »








Kayahan - Ne Oldu Can



Sen canımsın zulmetme kalbime

Gel bir görsen acırsın halime

Ah gözünden düşmüşüm ben niye



Gel gecikme bu ahir ömrümde

Gel gün gelir ağlarsın kabrimde

Ah gözünden düşmüşüm ben niye



Ne oldu can ne oldu onca yaşananlar

Ne oldu can şimdi nerdesin kimlerlesin

Hani senin cananın bendim



Ne oldu can ayrılmazdın bir an yanımdan

Ne oldu can bensiz bir yerlere gitmezdin

Şimdi esen yellerde misin



Ben herşeyimi sana verdim

Yollarına canımı serdim

Öyle bir sevdi ki bu kalbim

Unutmaz artık bir an seni

Öyle bir sevdi ki bu kalbim

Yaşatmaz artık sevdan beni



Ne oldu can sen evimin pembe gülüydün

Ne oldu can şimdi başka evlerdeymişsin

Duydum ki unutmuşsun beni

Öyle mi Can?



Etiket :

Kayahan - Ne Oldu Can Mp3 Dinle

Kayahan - Ne Oldu Can Müzik Dinle

Kayahan - Ne Oldu Can Şarkı Sözü

0 yorum

Yorum Gönder