Haberin var mı seni sevmiştim
Güzelim senin uğruna yola gelmiştim
Beni de yaktın yüreğin yansın
Kala kaldım oralarda aşk senide vursun

Canım bebeğim delinin biriyim
Seninle bile seni özlerim

Düşerim yollarına alırım kollarıma
Kim çıkacak karşıma alırım akıllarını

Düşerim yollarına alırım kollarıma
Kim çıkacak karşıma alırım akıllarını

Haberin var mı seni sevmiştim
Güzelim senin uğruna yola gelmiştim
Beni de yaktın yüreğin yansın
Kala kaldım oralarda aşk senide vursun

Canım bebeğim delinin biriyim
Seninle bile seni özlerim

Düşerim yollarına alırım kollarıma
Kim çıkacak karşıma alırım akıllarını

Düşerim yollarına alırım kollarıma
Kim çıkacak karşıma alırım akıllarını

Birkaç İyi Adam - Alırım Akıllarını şarkı sözü Birkaç İyi Adam - Alırım Akıllarını mp3 Birkaç İyi Adam - Alırım Akıllarını video Birkaç İyi Adam - Alırım Akıllarını klibi

0 yorum

Yorum Gönder