Athena Yalan

Gönderen Anonim | 21:36 | | 0 yorum »








Athena - Yalan



Ansızın tarifsiz gelir ya

O zamanlar sormaya cürettin kalmaz olanından

Feri soluk, niyeti kayıp, dardayım

Aşk nefrete ne yakınsın

Kin kırdı her okşamak istediğimde seni

Elimi gözlerimi gömdüm tebessüme

Yalnız kendine inkarın

Sadece senden kaçarsın

Halin ele verir anlamazsın



Yalan söyleme bana

Gözlerin anlatıyor herşeyi

Yalan söyleme bana

Yalan söyleme bana

Gözlerin anlatıyor herşeyi

Zaten yoktur nedeni



Uzak düşmüşüm kendimden, aklım fikrimden

Çaresiz sürükleniyorum

Bilerek peşinden

Yalnız kendine inkarın

Sadece senden kaçarsın

Halin ele verir anlamazsın



Yalan söyleme bana

Gözlerin anlatıyor herşeyi

Yalan söyleme bana

Yalan söyleme bana

Gözlerin anlatıyor herşeyi

Zaten yoktur nedeni



Yok, halin saf değil

Niyetin başka başka güzel

Yok, halin saf değil

Niyetin başka başka güzel



Yalan söyleme bana

Gözlerin anlatıyor herşeyi

Yalan söyleme bana

Yalan söyleme bana

Gözlerin anlatıyor herşeyi



Etiket :

Athena - Yalan Mp3 Dinle

Athena - Yalan Şarkı Sözü

0 yorum

Yorum Gönder